Puerto Lopez - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Puerto Lopez - Reisverslag uit Puerto López, Ecuador van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Puerto Lopez

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

12 Augustus 2008 | Ecuador, Puerto López

Olaa,

We zijn nu 2 dagen in Puerto Lopez. Het is een arm vissersdorpje, wat de laatste jaren langzaam maar zeker groeit door het toerisme. Gister zijn we naar Isla de la Plata gegaan, klein galapagos. Was echt vet. We zagen die leuke vogels met blauwe voeten; de blue footed boobies. Wat zijn ze leuk. We konden ontzettend dichtbij komen, maar we mochten ze niet aanraken. Heel apart om ze vanaf dichtbij te bekijken!
Verder zagen we een zeeleeuw, albatrossen en nog een vogel waarvan ik de naam niet weet en het jullie waarschijnlijk ook niets zegt. Op de terugweg gingen we snorkelen en daarna walvissen kijken... We zagen ze op de heenweg al in de verte, maar op de terugweg kwamen ze ontzettend dichtbij. We konden er een op 30 meter afstand bekijken! De walvis vermaakte zich uitstekend; duiken, springen, en dat een half uur lang. Echt absoluut fantastisch.
Vandaag zijn we naar een dorpje geweest. Morgen gaan we naar Guayaquil, vanwaar we zaterdagochtend vroeg naar Nederland zullen vliegen.

Kus van Floor

• 13 Augustus 2008 - 07:03

Lotty:

Floor wat gaaf :D !!!
    Echt niet normaal!
    Hahaha, wat zijn die vogels cool!

Nog veel plezier daar, ik wed dat de vakantie niet meer kapot kan ;)

xxx

• 13 Augustus 2008 - 09:29

Lieke:

Ach wat een schattige vogels ;-) Geniet nog lekker daar van al het moois!

Dikke kus