Voorbereiding 27 Juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Voorbereiding 27 Juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 27 Juni

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

27 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Nog iets minder dan 3 weken, en we zijn weg! Op dit moment zijn we (fam. Van Gelderen) bezig lijsten te maken van wat er nog moet worden aangeschaft, wat er mee gaat, wie wat meeneemt, in welke tas, etc. Het komt nu echt dichtbij.

Meldt je aan voor de ledenlijst, dan krijg je een mailtje als er weer wat nieuws op de site staat.

Voor eerdere berichten klik je op de titels van "Recente Berichten" aan de rechterkant van de pagina.

Groetjes, Floor

• 27 Juni 2005 - 11:54

Rosan:

Heel veel plezier hè floortje!! Vind het leuk dat je ons op de hoogte houdt. tot snel. xx Rosan

• 27 Juni 2005 - 11:58

Charlotte:

Hey meis, super dat je naar China gaat! Heel leuk! Hoop dat we de dagboeken een beetje van elkaar kunnen bijhouden! Heel veel plezier! Dikke x

• 27 Juni 2005 - 13:55

Inge:

Hey lieve flo =) Ik hoop dat je het heel leuk hebt daar! Tussen al die Chineze hunks uiteraard! Haha ;).. Nou vond het gezellig vrijdag! Tot snel weer he!
    Liefs en een Kus, Inge

• 27 Juni 2005 - 14:06

Lieke:

hee meisje! vast heel veel plezier in China! gaat vast wel lukken he :) Kus Lieke

• 27 Juni 2005 - 16:20

Ivonne:

hey floortje heel veel plezier daar tussen die chineezen hahah ik zal ana je denken op de golf hoor als je ook een beetje aan mij denk ;) heel veel plezier en ook leo en je papa en mama dikke kusssss ivonne

• 27 Juni 2005 - 18:26

Isolde:

Dit wordt vast een geweldige reis!! Pas goed op elkaar en leuk jou / jullie op deze manier te kunnen volgen!Dikke zoen, Iso

• 28 Juni 2005 - 12:08

Mylaine:

Hee floor, pas je goed op voor die schaatsende chinezen! Die rijden echt als gekken hoor hahahah ; ) !!!
    We bellen!!!!
    Liefs, mylaine

• 30 Juni 2005 - 08:42

Inge M.:

Heej flootje,
    Heel veel plezier daar he! Je zult je ogen er wel uitkijken met al die gekke mensen ( ;
    Kus Inge

• 02 Juli 2005 - 13:24

Lize:

Hey Flo, mooie site gemaakt! Kei leuk! We spreken deze week nog even iets af he? xxxxxx LIES

• 11 Juli 2005 - 16:37

Jennifer:

Hey floortje, leuk idee zo'n site we spreken elkaar wel als je in china bent!!!
    -xxx-