Aftellen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Juli 2005 | Nederland, Breda

Hallo allemaal, het aftellen is nu echt begonnen. Nog een paar nachtjes en dan vliegen we naar China. We vliegen om 8 uur 's avonds. Ik weet inmiddels de namen van mensen die meegaan (ken er natuurlijk niet één behalve ons gezin), en nog 3 van mijn reisgenoten -19 in totaal- komen naast ons ook uit Breda!! Ben benieuwd. Eigenlijk moet ik nog beginnen met spullen te verzamelen die meemoeten. Ben van plan om morgen mijn tas in te pakken, dan wordt het pas echt stressen, haha!
Nou, stuur allemaal nog even je laatste roddels door en ik zal jullie op de hoogte houden! Oja, blijf kijken op www.floorvangelderen.waarbenjij.nu

Dikke kus van Floor

  • 14 Juli 2005 - 17:19

    Bien:

    ha flo!!
    ik ben nu nog even thuis, dus wil ik je vanauit Breda nog even heeeel veel plezier wensen daar bij die Chinezen!!Ik vond het vandaag heel gezellig.ik zie je snel weer dikke knuffel bien

  • 15 Juli 2005 - 10:17

    Ivonne:

    hey floortje nog 1 dag met je werken en dan moet ik je echt gaan missen!!!! hoop echt dat de tyd heel snel zal gaan hihihi nou een hele fijne vakantie ook voor de rest en tot snelllllllllll kusssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 60700

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: