Aftellen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Juli 2005 | Nederland, Breda

Hallo allemaal, het aftellen is nu echt begonnen. Nog een paar nachtjes en dan vliegen we naar China. We vliegen om 8 uur 's avonds. Ik weet inmiddels de namen van mensen die meegaan (ken er natuurlijk niet één behalve ons gezin), en nog 3 van mijn reisgenoten -19 in totaal- komen naast ons ook uit Breda!! Ben benieuwd. Eigenlijk moet ik nog beginnen met spullen te verzamelen die meemoeten. Ben van plan om morgen mijn tas in te pakken, dan wordt het pas echt stressen, haha!
Nou, stuur allemaal nog even je laatste roddels door en ik zal jullie op de hoogte houden! Oja, blijf kijken op www.floorvangelderen.waarbenjij.nu

Dikke kus van Floor

• 14 Juli 2005 - 17:19

Bien:

ha flo!!
    ik ben nu nog even thuis, dus wil ik je vanauit Breda nog even heeeel veel plezier wensen daar bij die Chinezen!!Ik vond het vandaag heel gezellig.ik zie je snel weer dikke knuffel bien

• 15 Juli 2005 - 10:17

Ivonne:

hey floortje nog 1 dag met je werken en dan moet ik je echt gaan missen!!!! hoop echt dat de tyd heel snel zal gaan hihihi nou een hele fijne vakantie ook voor de rest en tot snelllllllllll kusssssss