Let's get started - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Let's get started - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Let's get started

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Floor

15 Juli 2005 | Nederland, Breda

Vrijdag 15 July: eindelijk iedereen vrij!!
Nu kan het beginnen - Weerbericht Beijing gchecked: verwachting voor de komende dagen: Thunderstorms!! 32 graden en zware omweersbuien. Eigenlijk ben ik op alles voorbereid maar niet echt op regen. Morgen laatste shopping doen: ook regenjasje kopen.
Morgen tasje inpakken, Lonely Planet lezen, laatste hollandse biertje en op tijd nar bed. Zondag geht's los: In de middag naar Schiphol en om 8 uur off to beijing.
Next issue from Beijijng city!! CU. Ron

• 16 Juli 2005 - 09:29

Oma:

goede reis en een heel fijne vacantie

• 16 Juli 2005 - 21:28

Annemarie.:

Hallo allemaal!
    We wensen jullie een heel goede reis en geweldige vakantie toe! Geniet er van! Oh ja, Floor....nog ontzettend bedankt voor dat artikel; lief dat je aan me dacht! Veel avontuur in China toegewenst! Gr. en xxx