Hoi Allemaal! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Hoi Allemaal! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Hoi Allemaal!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Augustus 2005 | Nederland, Breda

Ik denk nog iedere dag terug aan onze bijzondere reis naar China. Wat een belevenis. Hier in Nederland lijkt alles zo gewoon en vanzelfsprekend, maar wat hebben wij het hier goed voor elkaar.
Ik heb toch maar eens wat foto's op de site gezet; welliswaar maar 10 maar het geeft in ieder geval een beetje een indruk.

Liefs van Floor

• 13 Augustus 2005 - 17:06

Anneke:

Hé Floor, het was goed reizen met jou, Leonie en Ron (en ook de rest van de groep).
    Er valt bijna niet te kiezen, maar de foto van fietsen in Yangshou roept de mooiste herinneringen op.
    -xxx- Anneke

• 13 Augustus 2005 - 18:14

Annemarie:

Hoi Floor! Die foto's zijn echt heel interessant om te zien. Tjonge zeg, die tandarts op straat.....ik ga liever hier hoor! En dat babyjongetje; wat schattig. Ik geloof zeker dat jullie nog lang nagenieten van deze bijzondere reis!
    Groetjes, en dikke kus,
    Annemarie.

• 15 Augustus 2005 - 07:38

Els:

Ha Floor,leuk die foto`s, geven een goede indruk. Gek he als je zover weg bent geweest, alles is hier weer zo gewoon. Je moet dan ook vaak naar de foto`s kijken om lekker na te genieten.
    Sterkte!!
    Liefs Els.

• 15 Augustus 2005 - 15:04

Ilse Servaas:

Even snel bekeken, zal zelf thuis uitgereider lezen, ziet er wel heel leuk uit. groetjes Ilse (servaas)