Weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

31 Juli 2005 | Nederland, Breda

Wij zijn weer thuis!! Na Yanshuo met het karstgebergte zijn we verder gegaan met de trein naar Canton, Gangzou. Wat een lelijke stad. Gelukkig bleven we maar een dagje maar we moesten er naar toe omdat het vliegtuig daar vandaan vertrok. Vanmorgen om half 6 (Half 12 'gisteren' Nederlandse tijd) uit bed om de vlucht te halen, Nu ben ik net thuis, en is het 20.30 Nederlandse tijd en half 3 's nachts in China.
Bedankt voor het bezoeken van mijn site en voor de lieve en leuke berichtjes! Maakte mij gelukkig dat ik niet alleen heel veel aan Nederland heb gedacht maar Nederland ook nog een beetje aan mij. Spreek jullie allemaal snel weer! Dikke kus, en bedankt namens ons allemaal. XXX

  • 31 Juli 2005 - 19:46

    Eddy:

    Welkom thuis.
    Je bent inderdaad weer thuis.
    Het was leuk om jullie te volgen. Goede en leuke berichtgeving.Straks luister ik wel naar de vele en spannende live verhalen!!
    "buurman"

  • 31 Juli 2005 - 21:26

    Annemarie En Fam.:

    Hoi lieve allemaal!
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! Hopelijk hebben jullie genoten van de (toch niet alledaagse) vakantie! 28 uur in de trein....ik moet er niet aan denken! Maar..jullie hebben het volbracht! Het was vast een reis om op terug te kijken. Geniet thuis nog maar even na van alle belevenissen!
    Tot gauw! Groetjes en een dikke kus voor jullie van ons hier.

  • 01 Augustus 2005 - 17:33

    Inge:

    Fijn dat je weer thuis bent!! De aardbeien wachten!! =) Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 60703

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: