25 mei vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu 25 mei vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

25 mei vertrek!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 Mei 2006 | Nederland, Breda

Lieve allemaal,

Donderdag is het al zover, dan vertrek ik naar Amerika!!

Super spannend maar ik heb er enorm veel zin in. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn verblijf daar via deze site.
Uiteraard wil ik op de hoogte blijven van alle nieuwtjes vanuit Nederland. Hier mijn adres en mail-adres, skype, etc.

Het kamp waar ik naar toe ga heet "Pine Acres"

Camp Pine Acres
Florence van Gelderen
3963 Barthow-Carver Rd
Acworth, GA 30102

Mail: floorvangelderen@hotmail.com
Skype: Floortje1986 (Als je zoekt op Floor van Gelderen vind je 'm ook).

Natuurlijk kunnen jullie mij ook krabbelen op Hyves: http://floorvangelderen.hyves.nl

Mijn huidige telefoonnummer gaat voor deze 3 maanden over naar mijn zusje. Hierop kun je mij dus niet bereiken!! In Amerika koop ik een SIM maar dat zal ik tzt wel vertellen!

Liefs van Floor

  • 21 Mei 2006 - 16:59

    Annemarie:

    Hoi Floor!
    We wensen jou alvast een goede reis en ontzettend fijne tijd toe in Amerika! Geniet er maar lekker van en....we horen graag van al jouw spannende avonturen!
    Dikke kus van ons allemaal hier!
    Lieke & Ferry, Tijs, Raymond en Annemarie.

  • 22 Mei 2006 - 11:31

    Wilma:

    heej flodder!
    Heel erg veel plezier in Amerika! enjoy your stay in the USA! Ik ben heel erg benieuwd naar al je verhalen, dus hou de site wel up to date he meissie!
    een hele dikke kus!
    Wilma

  • 25 Mei 2006 - 20:29

    Dootje:

    floooooooooootje!!!ben je er al,ben je er al?hoe zit het ook alweer met tijdsverschil?hoeveel uur later of vroeger?naja hoop dat je goede reis hebt gehad!ik ga je site regelmatig checken naar exciting stories!!good luck,groetjes Hemburger!

  • 26 Mei 2006 - 17:23

    Ron:

    Hé Floor, leuk dat je belde. Ik begrijp dat je in NY zit, onderweg naar Atlanta, en dat je je koffer al in Londen bent kwijt geraakt. mooie start!! Eerst maar een schoon shirt kopen als je aankomt. Sterkte, Ron

  • 26 Mei 2006 - 18:56

    Myrene:

    zat even te kijken ben benieuwd hoe de reis gegaan is. zag dat je je koffer al kwijt geraakt was.Hopelijk ben je al op plaats van bestemming greetz myrene

  • 26 Mei 2006 - 20:14

    Anneke:

    Geland in Atlanta en bijna (?) op weg naar het kamp. Wel makkelijk reizen zonder bagage. Was lekker om je even te spreken!
    Mama xx

  • 28 Mei 2006 - 09:23

    Mary En Cees:

    veel succes daar in amerika. Dikke kus van cees en mart

  • 28 Mei 2006 - 09:24

    Cees En Mary:

    sorry spelfout mart moet mary zijn hahahahahaah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 60694

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: