Arrived! - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

28 Mei 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Even snel een berichtje. Bedankt voor alle lieve krabbels, smsjes en mailtjes voor mijn vertrek!
Het gaat goed met me. Ik ben donderdagnacht aangekomen in New York en heb daar een nachtje geslapen. Daarna ben ik doorgereisd naar Atlanta waar iemand me kwam ophalen. Alleen mijn bagage was niet meegekomen, dus daar wacht ik nog steeds op!! :s
Ik ben nu op het kamp en het is erg gezellig, maar het is wel heel erg wennen!

Ik probeer snel uitgebreider te vertellen, ik heb weinig tijd nu.

Hoe is het in Nederland? Nog leuke nieuwtjes?

Liefs van Floor

  • 28 Mei 2006 - 13:41

    Rosan:

    He Chou!
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad, maar balen van je bagage zeg! Al gewend aan de pannenkoeken smorgens? :)
    Nederland is even slecht weer als altijd, lekker veel regen... Sam heeft een nieuw vriendinnetje in de wei en vermaakt zich prima!

    Veel plezier daar!

    xx Rosan

  • 28 Mei 2006 - 15:21

    Anneke:

    Ha Floor,
    Druk, druk, druk en alles nieuw. Kan me voorstellen dat dat wennen is. Wanneer komen de eerste kinderen? Hopelijk heb je dan je bagage om ze in volledig tenue te kunnen ontvangen!
    Mama xx

  • 28 Mei 2006 - 15:26

    Oma:

    hallo Floor.
    Fijn dat alles goed is gegaan en dat je zo vlug een bericht kan sturen.Vanaf hier nog geen nieuws.Veel plezier met je nieuwe werk.Kusjes van Oma

  • 28 Mei 2006 - 16:03

    Leonie:

    Ha scheetje!
    Ik mis je nu al! Zal die andere gekken in dit huis maar eens overhalen een keertje langs te komen ;)
    Kus uw meest geliefde zuster

  • 28 Mei 2006 - 17:52

    Isolde:

    Hi Flodder!
    Fijn dat je op plaats van bestemming aangekomen bent, jammer dat je bagage daar niet in slaagde.. Hadden we dat scenario niet al aan de foon besproken? ;-) hihi Al chips bij het ontbijt / je lunch gegeten?
    Dikke knuf
    Isolde

  • 28 Mei 2006 - 21:01

    Mylaine:

    Hee lieverd, wat fijn dat je goed bent aangekomen. Maar wel vervelend van je bagage zeg?
    Ik hoop snel meer te lezen over hoe het daar allemaal is!
    Xxxxxjes Mylaine

  • 28 Mei 2006 - 21:02

    Mylaine:

    oh ja leuk nieuwtje, ilaisa is bevallen..!! dat wilde je vast wel weten! xxx

  • 28 Mei 2006 - 21:04

    Lieke:

    Hee Flo! Gelukkig is de reis goed gegaan! Hopelijk heb je een hele fijne tijd daar! Dikke kus en veel succes!
    Lieke en Ferry

  • 29 Mei 2006 - 11:38

    Lize:

    Hey Flo!! Gelukkig ben je veilig aangekomen. Jammer van je bagage maar die komt vast heel snel! Hier is alles goed, Kopenhagen was super! Ik ben benieuwd naar je verhalen. Verder heb ik nog goed nieuws, ik heb al het Egypte geld ook terug gehad! Veel plezier en tot het volgende bericht! xxxx Lize

  • 29 Mei 2006 - 12:31

    Laura:

    Hoi meissie,

    Heel veel succes en een dikke kus van Lau, bjorn en Emily

  • 29 Mei 2006 - 13:58

    Wilma:

    heej flodder! Irritant joh, als je bagage er niet is, weet er alles van helaas....Maar dat komt vast goed!! een hele dikke kus, Wilma

  • 29 Mei 2006 - 21:11

    Annemarie.:

    Hey Floor! Ik zal het niet over je bagage hebben....maar wel over het voor jou vast fijne gevoel, dat er zoveel mensen aan je denken en met je meeleven! Geniet er maar lekker van...dat zul je straks nog gaan missen wanneer je weer thuis bent! Maar eerst: veel plezier en succes met alles! xxxxx

  • 30 Mei 2006 - 12:47

    Els:

    Ha Floor,
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Wie van ons gaat nu voortaan de EHBO-doos beheren op vakantie? Ik zou graag een foto van je willen zien in je tenue! Lijkt me geweldig. Is het een soort padvinders pakje? Succes met de kinders.
    Dikke kus Els.

  • 30 Mei 2006 - 14:30

    Mary En Cees:

    floor,
    van hieruit wensen wij je succes met je verovering van amerika,
    we hopen dat je bagage vlug bij je is en maak er wat van.

    groetjes mary en cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 60696

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: