Laatste week - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

23 Juli 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Als allereerst wil ik Marcel, Saskia, Kim en Felix bedanken voor hun ontzettend leuke pakketje, vond ik echt helemaal super!!!
Verder iedereen bedankt voor alle kaartjes, berichtjes, brieven, etc. Echt top!

Vandaag komt de laatste groep kinderen. Echt raar, iedereen kijkt uit naar het einde maar tegelijkertijd beseffen we ook dat dit de laatste week met elkaar zal zijn. Ik heb weer behoorlijk veel leuke dingen meegemaakt.
Vorige week donderdag kreeg ik een email van Trek America, de organisatie waarmee ik mijn tour heb geboekt, dat mijn naam is uitgekozen voor een gratis tour!! Omdat ik met CCUSA reisde (de organisatie die alles heeft geregeld voor het kamp) kreeg ik al 10 procent korting, maar ieder jaar kiezen ze van alle reizigers die met CCUSA een tour hebben geboekt bij TA een naam uit, en dit jaar was het mijn naam! Echt zooo niet-realistisch, want wereldwijd gaan er duizenden mensen met CCUSA naar de VS om zomerkampen te doen. Echt geweldig!

Deze laatste 2 weken heb ik echt een super gezellig cabin. Summer, Mintie (zij gaat ook mee met de tour) en Chedda 'wonen' nu in mijn huisje. Echt super gezellig!

Vorige week vrijdagavond zijn we naar een rodeo geweest. Helaas waren we erg laat waardoor we maar een uurtje konden kijken, maar het was erg leuk. Vooral het gedeelte dat ze op stieren gaan zitten in hokjes, en dat ze het hok dan open doen en de stier de cowboy eraf probeert te bokken; pfff... Echt enorm gevaarlijk! Dat je je kaak breekt omdat je paard per ongeluk schrikt is tot daaraan toe, maar dat je op een stier gaat zitten zonder enige bescherming van een helm of bodyprotector, is vragen om problemen!

Die zaterdag erna zijn we gaan raften, echt zooo gaaf! Een paar keer werd ik bijna uit de boot geslingerd. Bijna Juut, dus geen breuken, je hoeft me dus nog steeds niet te komen halen ;)
We zaten met zessen in een boot, plus een gids. Ht was vaak best heftig! Maar enorm leuk, echt een super ervaring, dit was echt een van de tofste dingen ooit!

De afgelopen week is rustig verlopen, geen extreem rare kinderen of gebeurtenissen. Ook wel eens fijn!!

Gister hebben we eerst heerlijk (Jawel) geluncht in een Japans restaurant en daarna zijn we naar het Coca Cola museum in Atlanta gegaan. Was leuk. Daarna ben ik vroeg naar bed gegaan en heb ik wat gelezen in de tijdschriften die mama had opgestuurd.

Juut en Piet, alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag morgen!! Hoe gaat het met jullie?

Leo, ik hoop dat je dit kan lezen, hoe is Lloret? Doe voorzichtig!

Mylaine, hoe was je verjaardag?

Deze keer geen foto's, de computer in het staffhouse is namelijk weer eens stuk waardoor ik nu in het kantoor zit, en geen foto's kan uploaden.
Hoop dat ik voor ik het kamp verlaat het een en ander kan laten zien.

Heel veel liefs, geniet van het lekkere weer!

Floor

  • 23 Juli 2006 - 19:00

    Anneke:

    Hé Floor,
    Laatste weekje en dan zondag lekker janken op de airport met al die andere counselors en dan naar Miami!!! Gaat sneller dan je denkt. Tijd voor de laatste foto's, dagboek, etc.
    Wij genieten van het heerlijke weer, zwembad, kortom, ondanks het werken nog steeds een vakantiegevoel.
    Ben benieuwd of je nog eens belt ... (grapje, inderdaad nu kan het nog!)
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 24 Juli 2006 - 06:55

    Lieke En Ferry:

    Hee lieve Floor, wat gaat het toch allemaal snel he! Geniet nog maar extra van alles daar :) Hier is het lekker warm, bijna 30 graden, pff.. Nog heel veel plezier en succes met alles!
    liefs x

  • 24 Juli 2006 - 07:45

    Judith:

    He Floor, Wat attent van je! Dat je zelfs daar nog aan onze trouwdag denkt. Wij waren hem vanochtend zelfs even vergeten. Gelukkig denk jij eraan! Wordt zo te horen weer een taai afscheid daar van iedereen, maar je tour daarna gaat dat snel vergeten denk ik. Proficiat met je gratis tour! Erg grappig! Je pap had het Pieter al verteld. Ook hier is het nog erg warm. Piet is er natuurlijk helemaal mee in z'n nopjes, alhoewel hij het soms toch nog liever iets warmer zou willen hebben! je kent hem!Zijn "vakantie" is nu begonnen en na de eerst dag occuleren, loopt hij als een oud mannetje, die 10 tenen gebroken heeft en net door z'n rug is gegaan. Het viel hem dus erg tegen, maar heeft wel meer kunnen doen dan gepland! De paarden hebben tropenrooster (ik dus ook, want ze kunnen nog steeds niet alleen de wei in gezet worden) en vluchten om 11 uur graag naar binnen. Ik heb wel het idee dat iedereen 's middags ook iets rustiger aan doet hier, maar toch went het warme weer al. Het wordt ook drukker op kantoor. Iedereen pakt nu toch wel de gewone dingen weer op. Succes met je laatste week, die zal wel voorbij vliegen en dan nog meer gaan genieten in Miami!!!!! Veel plezier.
    Groetjes,
    Juut

  • 24 Juli 2006 - 08:34

    Els:

    Hoi Floor,
    Gezellig om woensdag zo met je te kletsen. Hier gaat alles z'n gangetje.Alle meiden zijn op vakantie, dus Leo en ik hebben het zwembad voor ons tweetjes. Hebben we wel nodig met dit weer!! Vandaag weer begonnen op mijn werk, maar het is lekker rustig. Ik wens je een gezellige laatste week en een hele fijne, mooie reis toe.
    Dikke kus Els.

  • 24 Juli 2006 - 10:43

    Oma:

    lieve floor,Dit zal wel de laatste reactie zijn want het zit er bijna op.Gefeliciteerd met je prijs,dit komt je vast goed van pas.Geniet nu maar extra van je tour.Veel plezier deze laatste dagen met het afscheid.Als je nog tijd hebt,bel je nog een keer?Nog een heel fijne maand Kusjes Oma

  • 24 Juli 2006 - 13:16

    Elise:

    hey floor! geniet van je laatste week, maak er iets moois van. heel veel plezier in miami en je toer! we spreken elkaar weer als je thuis ben! kuss elise

  • 24 Juli 2006 - 15:01

    Hans:

    Hi Floor,
    wat een geluk; je zal het wel verdiend hebben...
    Wij puffen en zuchten hier wel verder!
    Veel plezier,
    Hans

  • 24 Juli 2006 - 18:42

    Isolde:

    Joh meid, nog maar een weekje! En dan op pad met trek america! Cool! Wat zal je iedereen gaan missen.. Maar gelukkig voor ons duurt het dan niet meer zo lang voor we je weer zien!! Big hug! (tja, dat ben je nu wel gewend met die amerikanen)

  • 25 Juli 2006 - 18:57

    Lot:

    Hé floor,

    Alles is zo te horen prima! Jeetje je laatste week alweer de tijd is echt omgevlogen of niet? Dat is alleen maar een goed teken toch? Leuk van je tour gefeliciteerd. Nou geniet van je tour, en tot in Nederland.

    Veel plezier,
    Kus Lot

  • 26 Juli 2006 - 08:46

    Laura:

    Hi meis,. zo te lezen nog steeds naar je zin !! Ik heb ook nieuws per 1 september heb ik een nieuwe baan,.. details laterzzzzzzzz! Liefs van lau en de pas 1 geworden Emily

  • 26 Juli 2006 - 14:22

    Myrene:

    Ha die Flodder!!!!!!!!
    Gaaf dat je die reis gratis hebt.
    Je krijgt wat je verdiend he! Nog even de laatste loodjes en dan fijn op reis.Geniet er maar van.Liefs Myrene

  • 28 Juli 2006 - 20:36

    Annemarie:

    Hoi Floor!
    Je hebt al zoveel leuke reacties gehad, maar toch willen wij jou ook een heel toffe tijd toewensen, zowel deze laatste week, als je volgende reis! Geweldig dat je bent uitgekozen! Zo te lezen heb je ook weer de nodige spannende dingen meegemaakt.... rodeo enz! Nog even genieten nu het nog kan hè? Groetjes en xxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 60694

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: