Miss CPA - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Miss CPA - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Miss CPA

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

12 Juli 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Ik zit op dit moment in de 10 daagse sessie, nog 2,5 week en dan is kamp alweer voorbij! Heel raar!! Ik begin nu toch wel uit te kijken naar na-kamp. Het is nog steeds leuk, maar ook heel erg vermoeiend.
Vrijdagavond ben ik met Kristen en haar vrienden, en nog een paar meiden van kamp uit eten geweest en daarna een film gehuurd. Prima! Was een goede avond. De restaurants zijn ook wel een beetje anders dan in Europa. Als we in Europa uit eten gaan, gaan we naar een 'net' restaurant. Als een Amerikaan uit eten gaat, kan het net zo goed KFC, Wendy's, Waffle's of een ander fastfood-restaurant zijn. Ook in de 'betere' restaurants is het heel anders, ik heb nog niet een restaurant gezien waar de tafel netjes gedekt is met tafel-lakens, of op zijn minst placemats. Ook hebben ze hier alleen plastic borden en kopjes. Ze wachten niet tot je je voorgerecht hebt gegeten, maar gooien alles tegelijkertijd op tafel. Heel apart. Nu moet ik wel zeggen dat als we naar een beter restaurant gaan dat het nog steeds onder de 20 dollar ligt, want van een zomerkamp word je niet rijk, maar toch!

Zondag had ik een vrije dag en heb ik de hele dag niets gedaan. Boekje gelezen, gewassen, en dat was het wel!! 's Avonds hadden ze een watermeloenen-wedstrijd, welke unit de meeste watermeloenen kon eten, leuk!

Maandag heb ik meegedaan aan Miss Camp Pine Acres 2006. Iedere Unit moest een vertegenwoordiger sturen, ook iemand van de stal, kantoor-personeel, etc. Ik vertegenwoordigde natuurlijk de stal.

Eerst kwamen we op, allemaal tegelijk, iedereen had zich raar aangekleed. Daarna moesten we een voor een ons talent noemen en showen. Mijn talent was poepscheppen, omdat ik dat regelmatig doe op de stal! Daarna moesten we speechen. Mijn speech was:

I have a dream....

For me, as a proffessional poopscooper, also known as Barnstaff, my dream for Camp Pine Acres is to become a horsey heaven, where every girl gets her own horse, where we can ride every day, where all the horses and girls are happy and healthy, and, last but not least... Where we have electronic poopscoopers!
I have a dream... I wanna be miss CPA 2006!

Daarna moesten de kinderen dmv applaus en roepen laten weten wie de beste was. Helaas ben ik het niet geworden, maar het was echt een super leuke avond!

Aankomende vrijdagavond ga ik naar een rodeo, lijkt me heel leuk, en zaterdag raften!!!! Dat lijkt me zoooo gaaf!! Heb ik echt enorm veel zin in!!

Mama, papa, Leo, hoe is het? Komen jullie ooit nog op msn of hoe zit het ;)

Opa en Oma, was gezellig met jullie aan de telefoon! Passen jullie goed op Mick? Geniet van jullie vakantie!

Oma B, Leuk he, zo gezellig kletsen! Bel snel weer!

Wilma, sta je nou op Sequence?!!!! Huh! Dat heb ik dus even gemist!

Elise, bedankt voor je berichtje! Bevalt het op je nieuwe werk?

Fam Mennes en Iriks, leuk, jullie berichtje! Ik denk aan jullie hoor! Een beetje laat, maar ik wens jullie en hele fijne vakantie!!

Anne, bedankt voor je berichtje! Bevalt het in Nederland? Noord Italie en Kroatie, klinkt goed!! Lekker genieten! En dat Nederland bij Duitsland hoort... Zo heb ik er ook nog wel een paar haha!! Ligt Amsterdam niet in Zweden? Nee? Oh...

Mylaine, top van je rijbewijs!! Ik ben trots op je! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk en frustrerend het is!! Geniet ervan!

He Lize, feestbeest! Hoe gaat het met je? Lekker aan het feesten? En hoe is het met de voorbereidingen voor de vakantie?

Dank voor iedereen die me een berichtje heeft gestuurd, emails, smsjes, brieven, etc! Helemaal top! Er zijn dagen dat het moeilijk is om te bedenken hoe fijn ik het hier heb en hoe niet-normaal het is om hier te zijn, en dan zijn berichten van huis erg fijn!

Ik ga eens foto's uploaden.

Heel veel liefs, Floor

  • 13 Juli 2006 - 06:25

    Juut:

    He Floortje, Het klinkt nog steeds erg leuk allemaal daar! Je begint wel een beetje Amerikaans te lijken in het rose miss CPA pakje! Je moet zeker gaan raften zaterdag, ondanks het advies van je arts. Het is inderdaad zo ontzettend gaaf. Ik kan me voorstellen dat je zin hebt in je na-kamp. Ben ook dan weer heel benieuwd naar je verhalen. Misschien tref je daar nog wel een leuke vent. Alhoewel, zoek er toch maar eentje in NL! 3 maanden weg is prima hoor Floor, maar niet nog langer!De nieuwe hindernis is gaaf, maar als je er enkele keren over geweest bent, dan is het ook wel weer goed. Ik heb nog geen exacte wedstrijdplanning. Had tot Breda gepland, Up heeft nu 2 weekjes "rust". Misschien eind augustus naar Cherbourgh (Frankrijk), dan midden september Varsseveld en als alles goed gegaan is, wil ik eind september weer naar Kreuth voor een lange 2*. Maar ik ga alleen naar Frankrijk als ik weet dat de qualifying in dressuur haalbaar is. Dus volgende week gaan we weer hard aan het oefenen. We hebben gister besloten om deze zomer maar niet meer op vakantie te gaan. We willen in oktober als alle drukte (bomen van Piet, mijn wedstrijden, JRS, etc) achter de rug is, lekker een paar dagen weg te gaan. Ik ga maar weer eens aan het werk.
    Veel plezier dit weekend en veel succes met je laatste sessie. Liefs, Juut

  • 13 Juli 2006 - 06:38

    Hans:

    Hi Floor,
    staat je goed, zo'n roze pakje. Ik zou extra hard voor je hebben geklapt...
    Ga je zelf nog meedoen aan de rodeo? Heel veel plezier met de komende avonturen en tot de volgende mail. Hans

  • 13 Juli 2006 - 10:23

    Wilma:

    Heej flodder, jah, dat had je even gemist idd! haha! Ik sta nu idd gezellig bij annemarie en isolde op stal! Komt omdat de stal in teteringen verkocht gaat worden ivm scheiding...
    Ik vind het belachtelijk dat je niet miss CPA bent geworden hoor meid, je zag er werkelijk béeldig uit in die snoezige roze jurk! Ik ben het helemaal met juut eens hoor, je móet echt gaan raften (maar wees wel voorzichtig ivm je kaakje), zelfs ik ben nog nooit uit zo'n boot gevallen, dus het zou veilig moeten zijn. Ik ving het echt superleuk om je op deze manier te volgen flodder, maar ik kijk wel uit naar de dag dat je weer in breda bent hoor meid, want ik mis je wel!
    Ik ga proberen een foto van Alert te bleutoothen naar mn computer, whish me luck!

    xxxxxxx Wilma

  • 13 Juli 2006 - 12:00

    Petra:

    Hee americano,

    Lachen hoor, die avonturen die je meemaakt. Dat is nog eens wat anders dan een Nederlandse zomer.... Nou, ik kijk alweer uit naar de herfst, kan ik tenminste weer lekker gaan rijden. En dan ben jij er weer, dus dat ik weer gezelliger. Wel is het nieuwe paard gearriveerd, een heel rustig beestje. Wij zullen je verhalen ook ff moeten missen, want vertrekken zondagnacht naar Portugal. En internet hebben ze in de echte Portugese dorpjes niet. Dus even back to the eighties....

    Veel plezier nog en tot gauw!

    Serge & Petra

  • 13 Juli 2006 - 14:01

    Anneke:

    Ha Floortje,
    Het wil maar niet lukken met msn en zo,n stom toetsenbord, maar morgenavond kunnen we weer bellen. Vqnqvond qfscheidsdiner en ,orgenochtendvroeg vertrekken: Hopelijk wijn ze dqn op tijd thuis: Zo ziet er dus uit als je blind typt op een qwerty, maar het een azerty is!
    Groeten van the nine here en heel veel liefs,
    Mama xx

  • 13 Juli 2006 - 18:57

    Annemarie:

    Hoi Floor! Heb je nog maar 2,5 week te gaan? Tjonge, dat gaat wel snel zeg. De foto's zijn weer erg leuk, en volgens mij is hetgeen je daar doet toch wel heel afwisselend! En ik moet zeggen...wat voor kleding je ook aan trekt; het staat je allemaal even goed hoor! Leuk hè, dat Wilma nu ook op Sequence staat! Floor, wat zijn de foto's van Sam schitterend zeg! Hij blinkt als een spiegel. Wat zul jij blij zijn als hij weer 'thuis' is! Geniet nog lekker van de laatste periode hè!
    Lieke heeft nu 5 weken vakantiewerk op de Rabobank in Prinsenbeek. Ze vindt het erg leuk!
    Tot gauw! Gr. en xxx van ons hier allemaal!

  • 14 Juli 2006 - 09:13

    Petra:

    Oh ja, Floor, vanaf vandaag (vrijdag 14 juli) is mijn mailadres uit de lucht. Je kunt gebruiken petravandervoort@casema.nl. Ik weet niet of je dat van daar aan kan passen, maar dan weet je het in ieder geval.

    Groetjes!!!

  • 14 Juli 2006 - 18:26

    Manon:

    Hey Meissie!

    Ik ontdekte net deze site...was al een tijdje erg benieuwd hoe het met je ging daar :) Echt leuke verhalen ook...en met zo'n mooi pakje en gave speech had JIJ zeker moeten winnen maja helaas.
    Geniet nog lekker van je verblijf daar, en ik spreek je miss op msn binnekort een keer ofzo?

    Liefs,
    Manon

  • 14 Juli 2006 - 18:27

    Manon:

    Hey Meissie!

    Ik ontdekte net deze site...was al een tijdje erg benieuwd hoe het met je ging daar :) Echt leuke verhalen ook...en met zo'n mooi pakje en gave speech had JIJ zeker moeten winnen maja helaas.
    Geniet nog lekker van je verblijf daar, en ik spreek je miss op msn binnekort een keer ofzo?

    Liefs,
    Manon

  • 16 Juli 2006 - 11:37

    Mylaine:

    Hee lieve floor, sorry dat ik zo laat ben met reageren, maar heb de afgelopen dagen alleen maar rondjes gereden met de auto. Heb werkelijk voor elke scheet de auto gepakt hahah!
    Maar zo aan je foto's te zien heb je het goed naar je zin, en dat vind ik dan wel weer fijn! Bedankt nog voor je hele lieve kaartje, leuk dat je aan m'n verjaardag dacht. Vieren doe ik niet echt aangezien toch bijna iedereen weer op vakantie is. Maar misschien dat ik het nog naar de vakantie vier.
    Prachtige speech trouwens, elektronische poepscheppers, word vast de uitvinding van het jaar!!! Woehoee!
    Hoe is het rodeo geweest? Ben benieuwd hoe je het er vanaf gebracht hebt?
    Nou lieverd, ik denk aan je en wacht met smacht op het volgende verslag...!
    xxxxxxxx Mylaine

  • 16 Juli 2006 - 13:59

    Isolde:

    Pretty pink poopscooper! Íék wat een 'lillek' kleedje! Nog even volhouden meis! Ik mail je. Liefs Isolde

  • 18 Juli 2006 - 18:55

    Elise:

    floor me werk bevalt er goed! ben weer blij als je thuis ben! kus

  • 20 Juli 2006 - 11:41

    Caatje:

    hee lieve pop ik heb eindelijk je site gevonden..had je mama gebeld want wilde toch weleens weten hoe het met je ging..ik ben blij te horen dat je het zo goed na je zin heb..heb ik veel aan gedacht:zal floor het wel leuk hebben!maar gelukkig...ik heb goed nieuws We komen lekker op dezelfde stage school:P zien we elkaar weer lekker elke dag!meis je moet weten dat ik je onwijs mis..ik denk elke dag wel moment aan je hoe het daar is en wat je aan het doen ben..wanneer ben je precies trug?ik zit niet veel op internet want het is hier echt tropisch warm...ik laat iig zo snel mogelijk weer iets van me horen..heel veel plezier nog daar en kijk je goed uit?! ik mis je...dag popje van me...ohja Hoe is het met de mannen daar???x caatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 60700

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: