Miami 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Miami 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Miami 2

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

02 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Miami

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Ik hoorde dat het weer bij jullie is veranderd. Nou, ik heb hier nog steeds een lekker zonnetje hoor :P Hier alles prima. Het is wel heel raar om na zomerkamp ineens geen structuur meer te hebben, en waar ik 2 maanden lang 24/7 mensen om me heen had, zit ik hier zonder ook maar 1 iemand die ik ken! Maar morgen komt Mintie/Bronwyn (uit Australie, ken ik van kamp) dus dat zal wel gezellig worden!

De afgelopen dagen heb ik de wijk waarin ik zit (South Beach) verkend en het strand is leuk, maar verder is er niet bijzonder veel te beleven. Het draait hier vooral om het strand (denk aan; wit zand, blauwe zee, palmbomen) zien, en gezien worden. Ik kijk er tegenwoordig al niet meer van op als er een Hummer door de straat rijdt, om maar niet te spreken over de hoeveelheid limo's, Aston Martins en Ferrari's.
Maandag heb ik het 'oude' huis van Gianni Versace bezocht, waar hij in 1997 is vermoord. Het was er erg mooi en heel sereen, met mooie muziek. Misschien klink het wat raar, maar het is moeilijk te beschrijven hoe het daar was.

Vandaag ben ik met een tour mee gegaan, super toeristisch, maar wel heel leuk. Eerst gingen we met een bus naar downtown Miami, gevolgd door bezoeken aan alle wijken. Leuk om te zien.
Daarna gingen we op een boot, (nog toeristischer) varen langs alle huizen van rijke mensen. Ik voelde me zo schuldig! Zij hebben er keihard voor gewerkt om zich zo'n huis te kunnen permiteren, kunnen ze niet eens in hun achtertuin zitten omdat er ieder uur zo'n boot vol toeristen langs komt!!
Maar aan de andere kant... Ik vond het wel erg leuk!!! Ik heb oa het huis van Oprah Winfrey gezien, het huis van P.Diddy, Gloria Estefan, Britney, het huis waar de clip van Shakira is opgenomen, etc. Erg leuk.

Hoe is het daar in Nederland? Bedankt voor alle leuke reacties en mailtjes!

Ik ben weer naar het strand :P

Liefs!

  • 02 Augustus 2006 - 22:36

    Anneke:

    Ha Floortje,
    Da's wel even wennen zo zonder al die bekenden om je heen. Mooi dat je snel je draai hebt gevonden en een tour bent gaan maken! Vreemd dat je niet op de site van nrc kan. Er schijnt feest te zijn in little Havana omdat Fidel is opgenomen in het ziekenhuis en de macht (tijdelijk) heeft overgedragen aan zijn broer.
    Wel leuk om te schrijven over die huizen, maar we zien liever foto's van al die sterren!
    Veel plezier met Minti morgen.

    Dikke kus,
    Mama xx

  • 03 Augustus 2006 - 07:13

    Judith:

    He Floor, Goed dat je je weg gevonden hebt in Miami en fijn dat Minti snel komt. Met 2-en is vast leuker en toch goed dat je even alleen geweest bent. Je ritme komt dan ook wel weer. Nu heb ik je net gemaild en ben helemaal vergeten te melden dat we een vriendje voor NAC hebben gevonden. Weer zo'n lelijke witte Jack. Piet noemt al Breda, maar je zult begrijpen dat daar de meningen nog over verdeeld zijn. Die mensen waar we hem gekocht hebben, wilden hem niet eens meer verkopen toen ze hoorden dat Piet hem Breda wilden noemen. Eind volgende week komt 'ie.
    Veel plezier daar in Miami. Wanneer ga je richting New York? Groetjes,
    Juut

  • 03 Augustus 2006 - 07:25

    Elise:

    zo leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. heb je geen last van de warmte? wel leuk zo een reis langs die huizen zeker onwijs gegroot. hier alles goed nog steeds veel aan het werk. de 2 weken allenthuis zijn helaas voorbij maar goed. vandaag even winkelen met caatje. en veder geen bijzondere dingen. heel veel plezier en geniet van je reis! kus

  • 03 Augustus 2006 - 09:01

    Wilma:

    Heej meid! Jeetje zeg, ook dit klinkt weér gaaf! Jij bent echt goed bezig! Je hebt toch wel even je cv in de tuin gegooid bij al die celeb's he, toen je daar voorbij gevaren kwam?! Nou, heeeeel veel plezier nog in the states, en ik mis je nog steeds, haha, dus niet daar blijven he!?
    Hele dikke kus,

    Wilma

    ps; met Alertje gaat het iets minder, hij is uit de paddock gesprongen, maar hij had een harde interventie met het hek...Zn achterbeen ligt helemaal open...is mooi minder fijn!

  • 04 Augustus 2006 - 09:43

    Sergi:

    HEEE! Alles goed? Wij zijn ook weer terug in het land. En mijn bruine huidje is er inmiddels als waterverf alweer afgespoeld met dat K-weer hier! Gaaf van die prijs die je gewonnen hebt (jaja, ik weet het, ik loop wat achter...) Wanneer ga je dat doen?? Heb je je comebackparty voor de 26ste al geregeld!?!? Dikke kus, Petra en Serge

  • 04 Augustus 2006 - 09:44

    ...:

    EN WAAR ZIJN DIE F****** FOTO'S!?!?!

  • 07 Augustus 2006 - 07:27

    Marjolein:

    Hoi Floor,

    Dat klinkt allemaal erg goed. Ik ben benieuwd of je nog wel kan wennen aan het gewone Nederlandse leventje! Fijn dat je het zo naar je zin hebt.

    Hier gaat ook alles goed. Ik ga de laatste week zomervakantie in, dus eigenlijk is de vakantie voorbij. Het is nu weer hard werken, je klas in orde brengen, vergaderen enz. Maar ik heb er weer zin in.
    Als je weer terug in Nederland bent, zie ik je vast nog wel eens verschijnen. Ik zit nog steeds "weggestopt" in het noodgebouwtje midden op het plein.

    Groetjes Marjolein

  • 07 Augustus 2006 - 10:48

    Dodo:

    wow floor!hahah dat doe je echt goed daar allemaal zeg!haha vet leuk om dat allemaal te zien lijkt me! heb je ook foto's? ben benieuwd!wanneer kom je ook alweer terug? ja het weer is hier sucks inderdaad,maar ja de kraaien vallen nu niet van het dak van de warmte. (ze druipen er vanaf van de regen overigens) maar goed ik werk hier dus fulltime,heb nog een vakantie-tje geboekt met mn zus naar griekenland,het einde van de maand,dus moet nog ff goed sparen.hihi mar komt allemaal goed!!veel plezier daar nog! kus xx dootje

  • 07 Augustus 2006 - 17:10

    Mylaine:

    Heee lieve floortje, ben vandaag terug gekomen uit italy en ik wil nu eigenlijk al wel weer terug...! Maar zo te lezen gaat het bij jou ook nog allemaal helemaal super. Heb je ook nog foto's gemaakt van de huizen van de Bekende Amerikanen? En waar gaat je reis verder nog naar toe?
    Nou wijffie, ik hoor snel weer van je xxxxxjes
    Mylaine

  • 07 Augustus 2006 - 23:18

    Lize:

    Ha Flootje! Sorry dat ik alweer even niets van me heb laten horen maar ik had vorige week een lang bericht zitten typen voor op je site, klik ik op verzenden gebeurt er iets heel vreemds met de computer, stond het bericht er dus niet op... Erg vervelend maar goed. Ik ben inmiddels alweer ruim een week terug van vakantie, was heel erg leuk. Eerst een paar dagen in Parijs geweest, toen een paar dagen in de Dordogne en toen nog een kleine week in Lacanau Ocean, daar zaten de ouders van Vin. Vincent is toen we terug kwamen gelijk weer vertrokken, op vakantie met vrienden naar Kroatië. Hij komt aankomende vrijdag terug. Ik heb de afgelopen week een beetje heen en weer gereisd tussen Utrecht en Oss om overal een beetje te 'chillen' met mijn vriendinnen. Helaas is het weer hier niet echt lekker maar goed ik vermaak me wel. Ik hoorde van Anneke dat je een beetje beledigd was dat ik je nog niet had verteld dat ik een andere studie ging doen... Sorry daarvoor. Ik heb er zelf ook tamelijk lang over gedaan om de knoop door te hakken, maar uitendelijk heb ik besloten om Algemene Sociale Wetenschappen te gaan doen. Dat is ook gewoon in Utrecht. Wat het precies inhoud vertel ik je nog wel als je weer back in town bent. Nou Flo, ik hoop dat je het super gaaf hebt op die tour, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. We horen het wel weer, tot snel!! xxxxxxxxxx Lize

  • 08 Augustus 2006 - 19:35

    Inge:

    Hee Floortje!
    Heb net pas je nieuwe updates gelezen, maar zo te zien gaat het je goed af daar! Heel fijn voor je! Vind het ook heel leuk voor je dat je zulke leuke dingen daar doet! Kan niet wachten om al je foto's te zien en je verhalen te horen! Wat ben je verder nog van plan om te gaan ondernemen? Vast weer behoorlijk veel :) Nog heel veel plezier daar en geniet er lekker van!!
    Liefs en een dikke kus, Inge

  • 10 Augustus 2006 - 10:01

    Joyce Anzenhofer:

    Hoi Lieve Floor,

    Zo te lezen heb je het nog enorm naar je zin.
    Vorige week dacht ik heel even dat jij al weer terug was in Nederland. Kwam namelijk bij Albatross binnen en zag jouw zus achter de bar staan!
    Wij zijn inmiddels al weer bijna drie weken thuis van een heerlijke vakantie in Italië. Kids hebben zich ook prima vermaakt.
    Volgende week gaat Fabian weer naar school en begint het normale leventje weer.
    Nog maar even genieten de laatste paar dagen van de vakantie.

    Lieve Floor geniet nog lekker van de komende paar weken en we zien elkaar wel weer als je in dit kikkerlandje terug bent (zal wel weer wennen zijn).

    Liefs van Stephan, Joyce en een dikke kus en knuffel van Fabian en Floor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 60701

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: