Lieve allemaal, - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Lieve allemaal, - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Lieve allemaal,

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Miami

Ik heb het druk druk druk met leuke dingen doen, dus helaas Juut, deze keer een heel kort berichtje ;)

Het gaat allemaal goed, leuke groep, veel aan het ondernemen, ik ben op dit moment in New Orleans, maar morgen vertrek ik alweer.
New Orleans is gaaf, maar nog ontzettend veel schaden van orkaan Katrina, om ontzettend verdrietig van te worden.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve mailtjes en berichtjes, ik heb geen tijd om ze te beantwoorden, maar ben er iedereen heel erg dankbaar voor!!!

Ik moet weer gaan, we gaan Jazzen!!

Doeiii dikke kus!!

  • 14 Augustus 2006 - 06:47

    Hans:

    Lieve Floor,
    neem de tijd om te genieten; de verhalen komen wel als je terug bent. Maak er wat moois van tijdens je laatste weken daar!
    Liefs,
    Hans

  • 14 Augustus 2006 - 07:12

    Anneke:

    Lieve Floor,

    Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt! Als je ons nog steeds een berichtje kan sturen, zal het bijhouden van je dagboek ook wel lukken en kan je nog lang nagenieten.
    Ik heb gisteren het paspoort van Sam gevonden, dus die kan ook weer op reis.
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 14 Augustus 2006 - 15:01

    Elise:

    ik blijf maar zeggen genieten!!!!! tot over een paar weekjes . kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 60716

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: