Thuiskomst - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

31 Augustus 2006 | Nederland, Breda

Lieve allemaal,

Ik ben sinds zaterdag weer thuis. Na een goede reis en deze keer mijn overstap ruim op tijd gehaald ben ik sinds zaterdagmiddag weer terug in Nederland.
Weggaan is leuk, maar thuiskomen is toch ook wel erg fijn! Zaterdag heb ik thuis wat gerelaxt en zondag stond er een verrassing op mij te wachten; Sam was ook alweer thuis!

Ik ben deze week lekker druk met iedereen weer zien, opruimen, naar Sam, Nederlandse dingen doen zoals 'gewoon' naar de Albert Heijn, en me verbazen over hoe klein alles hier is.

Uiteraard zijn jullie allemaal uitgenodigd om gezellig bij te komen kletsen en foto's te kijken, maar op deze site alvast een voorproefje:

www.floorvangelderen.hyves.nl

En dan naar halverwege de site; foto's.

Liefs van Floor

  • 31 Augustus 2006 - 16:10

    Annemarie.:

    Hoi Floor!
    Welkom thuis! Fijn, dat je weer heelhuids aangekomen bent en weer lekker kunt genieten in ons kikkerlandje. Je vindt het vast weer heerlijk om op Sam te rijden!
    Ook heb je vast heel veel te vertellen over al je avonturen. Lieve Floor, ik zie je gauw!
    Liefs,
    Annemarie.

  • 31 Augustus 2006 - 18:50

    Ivonne:

    heyyyyyyyyyyyyy floortje hoe is het allemaal je heb heel wat mee gemaakt heb ik allemaal wel gelezen nu is voor jou het normale leventje weer begonne van mij ook weer bijna hahaha weer samen kletsen enzo hahaha nou meis een hele dikke kusssssssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 60715

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: