Laatste dag! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

24 Augustus 2006 | Verenigde Staten, New York

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Hier nog steeds alles prima. Weer even een update van de laatste dagen.

Dinsdag zijn we naar Central Park gegaan om daar te lunchen. Daarna hebben we nog wat rondgelopen en alle hotspots bekeken.
Daarna naar de Trump Tower gegaan en wat winkeltjes bekeken.
Dinsdagavond zijn we naar de musical Hairspray gegaan. Heel erg leuk, maar het was voor mij erg moeilijk; veel te zien, veel te horen en met alle \'slang\' (Wat is het woord in het Nederlands?!!) is het ook lastig. Maar kon het ondanks dat toch wel redelijk volgen.

Woensdag hebben we de hele dag gewinkeld. Ik heb niet heel erg veel gekocht maar toch goed geslaagd. Tegen 7 uur zijn we naar het Empire State Building gelopen en naar de 86e verdieping gegaan... Best hoog! Was erg mooi om te zien, en omdat we \'s avonds gingen hebben we het uitzicht in daglicht, schemer en donker gezien. Heel erg mooi.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan om de niet-toeristische plekken te bezoeken. We zijn naar Chelsea gegaan, daarna naar Meat-packing district, Chinatown, Little Italy, SoHo en NoHo. Een flinke wandeling, maar dat is wel goed want Bron en ik zijn een beetje depressief omdat we best heel erg zijn aangekomen, haha!

Dit is ook mijn laatste update, want morgen vlieg ik alweer naar huis!
Ik ben erg blij dat ik dit gedaan heb, maar ik ben ook blij dat ik weer naar huis ga!

Iedereen heel erg bedankt voor alle fantastische reacties en steun wanneer het een beetje moeilijk was. Echt super!
Er zijn 2 mensen die speciale dank verdienen, papa en mama, de beste ouders die ik me kan wensen. Heel erg bedankt voor alles. Kijk er naar uit jullie weer te zien!

Leo, ik weet dat je gaat klagen als ik je niet vermeld, dus bij deze, schatje ik hou ook van jou ;)
En vooruit, ik kijk er ook naar uit je weer te zien ;)

Tot in Nederland!!!

Dikke kus van Floor!

  • 24 Augustus 2006 - 20:17

    Leonie:

    Houd ook van jou Floortje!
    Kan niet wachten tot zaterdag!

  • 24 Augustus 2006 - 22:19

    Ron:

    Hé Floor,
    Nu heeft hetlang genoeg geduurd. Pack your bags and get back over here. Bruine boterham met kaas staat klaar. Groeten aan Bronwyn.

  • 24 Augustus 2006 - 22:26

    Anneke:

    Ha Floor,
    Ik had mezelf voorgenomen mijn tranen te bewaren tot Schiphol, maar met zulke tranentrekkers (hoe noem je dat ook alweer in het engels??!!) kost het wel veel moeite.
    Wens je een goede reis en zie er naar uit je weer eens lekker vast te kunnen pakken!
    Straks een echte dikke kus,
    Mama xx

  • 25 Augustus 2006 - 06:46

    Hans:

    Hi Floor,
    fijne reis, goede vlucht en tot gauw!
    Hans

  • 25 Augustus 2006 - 07:43

    Judith:

    He Floor,
    Is ook weer spannend he om naar huis te komen. Geniet van je laatste minuutjes, een hele goede reis en voor straks alvast........WELKOM THUIS!!!! Nu kan ik eindelijk weer schrijven: Tot heel snel!
    Veel liefs, Juut

  • 25 Augustus 2006 - 07:58

    Lieke:

    Hee meid!! Geniet van de laatste dag daar, en alvast een hele goeie vlucht terug!! Een hele dikke kus en tot snel!

  • 25 Augustus 2006 - 08:08

    Inge:

    Popje, een hele goeie reis terug en tot heel snel! Liefs en een dikke kus

  • 25 Augustus 2006 - 08:25

    Laura:

    En nu zit het er al weer op,... fijne reis terug en wie weet tot snel !! groetjes

  • 26 Augustus 2006 - 16:28

    Robin:

    Aha dus dit is je site!!;)

  • 26 Augustus 2006 - 16:53

    Isolde:

    Joepie!!! Fijn dat je weer bijna thuis bent!!
    Dikke knuf.

  • 27 Augustus 2006 - 09:37

    Petra & Serge:

    WELKOM THUIS!

  • 28 Augustus 2006 - 19:01

    Lot:

    Welkom Thuis!!!
    goede terug reis gehad??

    Kus lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 60696

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: