I looooooove New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu I looooooove New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

I looooooove New York

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

22 Augustus 2006 | Verenigde Staten, New York

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Ik zal jullie weer eens op de hoogte stellen van alle leuke dingen die ik hier heb gedaan, en ga doen!

Zondag zijn we als eerste naar het zuiden van Manhatten gegaan, naar de ferry die langs het vrijheidsbeeld vaart, en die een ontzettend mooi beeld van de skyline geeft.
Daarna zijn we naar Ground Zero gegaan. In feite is het 'gewoon' een bouwput, waar ze aan het werk zijn, maar als je weet wat er gebeurd is, wordt het ineens heel anders. Er zijn gedenkplaatsen, en borden waarop beschreven is wat er gebeurd is, van minuut tot minuut die dag.
Ik voelde me weer even zoals 5 jaar terug. Heel ingrijpend.

Na Ground Zero zijn we naar Wall Street gegaan, naar de Nasdaq. Helaas waren die domme internationals even vergeten dat het zondag was, waardoor er niets te beleven viel!
Maar toch, been there, seen it, done it, zoals papa zou zeggen!
Daarna zijn we over de Brooklyn Bridge gelopen.

Gister, maandag, heb ik de ochtend in Central Park doorgebracht. Strawberry Fields was erg mooi, er is een mooi monument voor John Lennon.
Gistermiddag... Misschien moet ik Mylaine even voorbereiden op een grote vlaag van jaloezie... Bron en ik hebben namelijk de Sex and the City tour gedaan!!!! Het was ge-wel-dig!!! Voor diegene die niet weten wat Sex and the City is; het is een televisie-show die helaas niet meer op tv is, alleen nog de herhalingen, maar het is mijn favoriete tv programma, helemaal geweldig.
Mylaine, ik heb de kerk van Friar Fuck gezien, is het niet geweldig?!!! (Hihi, is het niet wanhopig?!!), verder nog de honden-uitlaatplaats van Charlotte's Elizabeth Taylor, Brady's speeltuin, de prive club waarvan Samantha een pasje vond en haar vriendinnen uitnodigde, de bakkerij waar Carrie en Miranda cakejes aten (natuurlijk ook nog een cakeje gegeten, yummie)een foto-moment bij Carrie's -echte- appartement, en Steve's bar Scout waar we een cosmopolitan-cocktail hebben gedronken, en nog veel meer. He-le-maal leuk!!

Daarna zijn we naar Times Square gegaan, naar de Toys R us, de speelgoedwinkel. Deze heeft een gigantisch reuzenrad in de winkel, en.... Een groot Barbie-huis... :) (ja we hebben veel tijd in New York, hihi).

Daarna zijn we de Broadway-musical-theaters gaan opzoeken, en gekeken waar we naar toe willen. Vanochtend hebben we een kaartje gekocht voor "Hairspray" voor vanavond.
Heb er zin in! Het is trouwens met Hailey Duff, zus van.

Vanmiddag gaan we de Trump Tower bekijken en nog wat door Central Park lopen, en daarna dus naar Hairspray. Morgen hebben we de hele dag om te winkelen, en 's avonds naar het Empire State Building om daar de zonsondergang te bekijken.

New York is echt ontzettend leuk en ik heb me er nog geen moment onveilig gevoeld. (oke, ik ben dan niet in de achterbuurten geweest he!)Het is hier echt super!

Tot snel!!!

Liefs, Floor

  • 22 Augustus 2006 - 17:01

    Annemarie:

    Hoi Floor!
    Ze zeggen wel eens.."lest best"; en ik denk dat het op jou ook van toepassing is! Zo te lezen heb je het enorm naar je zin. Nou meid, geniet dan nog maar zo lang als het kan! Veel plezier nog!
    Kusjes,van ons hier allemaal!

  • 22 Augustus 2006 - 17:55

    Leonie:

    Haaa Lekkere!
    Supermooi dat je het naar je zin hebt ;) Geniet er nog van zolang het kan en ik zie je zaterdag weer! :D En vergeet vooral niet prachtallstars voor me te kopen :P!
    Kus, Leo

  • 22 Augustus 2006 - 19:51

    Mylaine:

    Wow, floor ik word nu echt jalours!!!! hahahah!!!
    Het klinkt echt allemaal even leuk ( ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!!)
    Geniet nog maar lekker van je leventje als carrie hihihih!
    tot snel
    xxxxx

  • 23 Augustus 2006 - 06:40

    Hans:

    Hi Floor,
    geniet nog flink, voor je het weet sta je weer espresso's voor me te tappen...
    Tot binnenkort. Hans

  • 23 Augustus 2006 - 10:31

    Brenda:

    Ik zie het ook weer helemaal voor me!Geniet er nog van! Ik geniet ook mee van jou verhaal!! Liefs brenda

  • 24 Augustus 2006 - 17:01

    Dootje:

    flooooooooortje!wat een verhalen allemaal!wow! toch wel heel erg leuk allemaal klinkt het! hihi en wanneer kom je weer terug? dan gaan we ff bij kletsen! geniet er nog van! ik ga nog ff 11 daagjes naar kreta. vannacht vlieg ik. tot snel! kus do

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 60713

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: