New York, New York.... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu New York, New York.... - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

New York, New York....

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Miami

Lieve allemaal,

Hoe is het daar? Ik ben op dit moment in New York, de eerste dag hier en het is echt super overweldigend!!! Was net even op Times Square (jaja!) en het is echt heeeeel gaaf hier!!
De afgelopen dagen ben ik in Washington geweest, was ook leuk. Daar hebben we een monumenten tour gedaan, het regeringsgebouw en het Witte Huis bezocht, naar musea gegaan, etc. Leuk leuk.

Ik houd het even kort, ik kan helaas niet op alle leuke berichtjes ingaan (heel erg sorry daarvoor!) maar WEDEROM (Do, haha) heel erg bedankt daarvoor!!

Dikke kus, hoop dat ik deze week nog even kan mailen!!

xxxxxxxxxxxxx

  • 21 Augustus 2006 - 20:19

    Anneke:

    Hé Floortje,
    Ben benieuwd naar je verhalen over je sex and the city-tour, de US is wel echt een land voor jou wat dat betreft!
    Heb je al die 9000 bankjes in Central Park nog geteld?
    En o ja, jaloerse kip, Leonie en Ron hebben alle 8-banen op één na gehad (burbs).
    Ga me voorbereiden op nog twee dagen werken.
    Geniet van de tour, het shoppen en alle andere leuke dingen die je nog gaat doen!

    Dikke kus,
    Mama xx

  • 22 Augustus 2006 - 08:12

    Judith:

    He Floor,
    Het klinkt nog steeds erg gaaf allemaal. Wat zul je volgende week weer moeten wennen. Kun je al geloven dat je dit weekend naar huis gaat komen? Wij kijken er naaruit, jij waarschijnlijk nog niet helemaal! Je zit nog middenin je reis!
    Ik ben net ook weer terug van mijn wereldreis "5 dagen Frankrijk met paard". Het was geweldig daar. Helaas door een stomme wending van mij, geen qualifying! Maar ja, je hoort het allemaal nog wel, want je bent zo weer thuis!!!! Veel plezier daar nog. Groetjes
    juut.

  • 22 Augustus 2006 - 16:47

    Lot:

    Hé floor,

    wat een top tijd heb jij daar zeg? Zo te lezen gaat het nog steeds ook allemaal goed met je en vermaak je je prima! Moet je nagaan na het weekend begint het harde leven weer hihi... Wat zal jij moeten wennen zeg. Nou geniet er nog even van,
    Tot snel
    Kus lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 60699

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: