Ghana! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Ghana! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Ghana!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

08 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk weten ga ik 16 december naar Ghana om daar stage te lopen. Dit leek me een goed excuus.
Het is natuurlijk de bedoeling daar te gaan helpen, maar ook om weer op pad te gaan en het een en ander mee te maken!!!

Natuurlijk ga ik jullie voor zover het gaat (denk aan; regelmatige stroomuitval, een half uur fietsen naar het eerste internetcafé, langzame internetverbindingen...) op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Volgende week zaterdag vlieg ik met Annie, de vrouw die het project heeft opgezet en ons begeleidt, Elise, mijn vriendin en klasgenoot waarmee ik samen in een huisje ga wonen en ga werken op het schooltje, en 4 andere meiden die op 20 minuten afstand van ons gaan wonen en gaan helpen in het ziekenhuis naar Accra, waar we een paar dagen zullen verblijven in het huis van Annie (zij woont in Nederland maar heeft daar ook een huis).
Daarna zullen we naar Ada vertrekken waar we de overige 6,5 week zullen verblijven.
Hoe het verder gaat weet ik eigenlijk nog niet, maar jullie zullen ongetwijfeld van me horen.

Voor diegene die mij heel erg gaan missen, bijna iedereen dus, heb ik goed nieuws. Jullie kunnen mij bellen! ;)
Ik krijg daar een Ghanees nummer, en als jullie míj bellen kost het me niets, dus bij deze...

Het nummer is: 00233-243651201

Dit is inclusief landencode, dus als je dit op je telefoon intoetst krijg je mij aan de telefoon. Leuk he :P

En houd me op de hoogte van alle nieuwtjes en roddels, daar hou ik namelijk wel van.

Dikke kus van Floor

  • 09 December 2006 - 11:01

    Ivonne:

    hey floor de dagen vliegen nu voor bij gaat echt opschieten voor jou!maar zal zeker een hele ervaring zijn en ik hoop dat je echt een hele leuke tyd gaat krijgen daar en lekker goed mag roeien haha we bellen he ff lekker roddelen dan dikke kus en hou je site in de gaten doei doei en tot snel weer

  • 09 December 2006 - 13:11

    Hans:

    Hoop je nog te spreken vóór je vertrek, maar nu alvast heel veel succes en plezier.
    Hou je haaks, ik zie wel hoe ik aan m'n espresso kom...

  • 09 December 2006 - 15:18

    Peggy:

    Hey Floor,

    Je kent me niet, maar ik ben inmiddels een oud-ghanaganger, ik ben net een weekje terug uit Ghana en zeer jaloers op jou!
    Mijn website is: peggy1591.waarbenjij.nu, dan heb je al een beetje een idee wat je te zien krijgt! Maar ik zou zeggen, geniet ervan. Ga zoveel mogelijk dingen doen, want de tijd vliegt voorbij daar!
    Veel plezier!
    Groetjes Peggy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 58056

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: