Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

16 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Om 9 uur vertrek ik van huis om naar Ghana te vliegen. Allemaal heel erg bedankt voor de leuke, lieve en gezellige kaartjes/smsjes/mailtjes, en in het bijzonder Do en Carina, bedankt voor jullie mooie en lieve smsjes. Carina, popjes 4 life.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst, en alvast een super goed nieuwjaar.

Vanuit daar probeer ik zo snel mogelijk iets van me te laten horen.

Dikke kus, Floor

  • 16 December 2006 - 14:38

    Ivonne:

    hey floortje als ik dit schrijf zit jij in de lucht!je gaat nu een hele leuke tyd mee maken dat is gewoon zeker ik hoop ook dat het bevalt is allemaal wel anders maar da red jij wel he haha nou wij horen snel van je dikke kus vonnie

  • 17 December 2006 - 00:14

    Anneke:

    Hé Floortje!
    Nu zit je al weer in Accra in de warmte (hier vriest het 's nachts!).
    Ben je vergeten te vragen hoeveel kilo je nu uiteindelijk bij je had, 44, 45, 46 kilo?
    Geniet van je nieuwe avontuur.
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 17 December 2006 - 09:25

    Isolde:

    He meis,
    Ik hoop dat je inmiddels veilig aan bent gekomen in Ghana! Pas goed op jezelf en maak er wat van.
    Liefs

  • 18 December 2006 - 08:42

    Judith:

    He Floor, goed aangekomen op je bestemming? Veel nieuwe en onverwachte indrukken daar? Het zal er in ieder geval warmer zijn dan hier! En hopelijk ook een beetje droger. Ben benieuwd naar je eerste berichtjes van daar. Hier gaat het allemaal goed. Sam ging lekker dit weekend en snapt het helemaal volgens mij! Precies wat je zei. Ze vind het nu wel best,is lekker mak en relaxed. Hou je taai daar! Groetjes Juut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 59412

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: