Afronding van de introductie - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Afronding van de introductie - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Afronding van de introductie

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

03 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Ik ben er nu iets langer dan een week en het bevalt prima! Ik heb het erg naar mijn zin met mijn nieuwe vriendinnen! Nu een update vanaf dinsdag. We hebben dinsdag en woensdag nog wat 'lessen' gehad. Denk aan veiligheid, wat te doen als er brand uitbreekt, ongevallen, enz.
Daarna hebben sommige counselors hun lessen gegeven aan andere counselors. Ik hoefde geen lessen te geven, dus ik heb er een paar gevolgd. Ik heb onder andere kano-gevaren, ge-kajakt, en handboogschieten gevolgd. Dat laatste had ik nog nooit gedaan, maar ik vond het leuk om het een keer te doen.

Dinsdagavond is mijn bagage eindelijk aangekomen. Echt fijn om je eigen spullen om je heen te hebben! Die avond heb ik met een paar meiden een kampvuur gemaakt en bananen met chocolade gemaakt/geroosterd. Wederom niet erg gezond, maar ik heb gemerkt dat het niet anders kan in Amerika.
Daarna hebben we nog wat gezwommen in het zwembad van het kamp.

Sinds woensdag zijn we 'vrij'. Zondag komen de kinderen. Ik hoop dat het eten dan ook beter wordt, naja, slechter kan het niet worden eigenlijk! Het is al niet erg lekker/gezond, maar als we vrij zijn (=als er geen kinderen zijn of we geen lessen hebben), is de staff van de keuken ook vrij, en hebben we opwarm-maaltijden. Die zijn al helemaal niet te eten! Het water smaakt ook erg raar, naar zwembad-water. Kan niet gezond zijn!!

Nu we allemaal al even op het kamp zijn vormen zich ook groepjes. Ik kan met de meeste goed opschieten, maar ik ga het meeste om met Summer, uit Duitsland. Summer houdt ook van gezond eten. Gelukkig! We doen vaak samen boodschappen, fruit, groente, ontbijt-granen, etc. Maar ook chocola hoor ;)

Op dit moment zitten we met alle staff die over is gebleven (veel Amerikanen zijn naar huis tot de kinderen komen, zondag) in het Staff-house, omdat er een flinke storm is! We mochten niet in onze hutjes blijven, te gevaarlijk.

Morgen ga ik met Summer en Chilly naar Snaffle's huis. Haar moeder heeft beloofd een GEZOND ontbijt en lunch voor ons te maken, omdat we dat zo missen! Daarna neemt haar vader ons mee naar Atlanta, de plannen zijn om daar de CNN-studio te bekijken en het Olympisch Park te bezoeken. Ik ben benieuwd.

Myrene, bedankt voor je lieve berichtje! Doet me goed!

Els, ik kan tegenwoordig ook reanimeren! En ik heb geen padvinders-tenue hoor, haha, wel een lelijk shirt!! ;)

Inge en Do, hoe zijn de examens gegaan? Ik duim voor jullie! Jullie foto's hangen boven mijn bed hoor, vind ze super!

Wilma, hoe is het met je? Hoe is het met de paarden?

Serge, je weet toch dat ik van je houd?!!!

Juutje, veel succes morgen! Ik duim voor je!

Iso, Hoe is het? Urban oke?

Albatross-mensen, hoe is het daar? Nog nieuwtjes/roddels/leuke verhalen?

Nou, ik ga eens proberen er foto's op te zetten! Liefs voor jullie allemaal!!

xxx Floor

  • 03 Juni 2006 - 06:01

    Lieke:

    Ha Floortje! Leuk zeg dat er nu ook foto's op staan! Ben blij dat je spullen eindelijk zijn aangekomen :) Veel plezier daar! Dikke kus

  • 03 Juni 2006 - 06:57

    Cees C:

    Geweldig dat het allemaal goed gaat. Een echt avontuur. Het eten moet verschrikkelijk zijn al zo vaak klachten gehoord. Misschien went het wat. de andere studenten vertrekken volgende week. Zo rond 7 juni. Verspreidt over verschillende staten van de VS. Heb je nog tips? Leuk deze site, zeker nu er ook foto's bij staan. We houden hem met zijn allen bij. Hopenlijk kun je hem nog wat bijhouden als straks de kinderen er zijn. Zijn er voldoende internetmogelijkheden?
    Veel succes,
    CC
    Vitalis College

  • 03 Juni 2006 - 08:27

    Anneke:

    Hé Floor,
    Leuke foto's! Hoeveel kinderen komen er zondag en hoe doen ze dat met een storm als die kinders er zijn?
    Veel plezier in Atlanta!
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 03 Juni 2006 - 08:36

    Mylaine:

    Hee lieve floor,
    ziet er allemaal leuk uit hoor.En hopelijk word het eten snel wat beter!
    Het is hier maar saai, en nog 2 weken school!! Veel plezier als zondag de kinderen komen ,
    kusjes mylaine

  • 03 Juni 2006 - 09:42

    Ron:

    Hé Bikkel,
    Mooi verhaal. Fijn dat het zo goed gaat. Ik ga de hele dag CNN kijken of ik je zie. Have fun, Ron

  • 03 Juni 2006 - 14:52

    LIESJE:

    Hey Flo, dat ziet er allemaal leuk uit, die foto's! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Veel plezier met de kinderen morgen! Ik ben nu alweer benieuwd naar je volgende verhaal... xxxx Lize

  • 04 Juni 2006 - 05:49

    Elise:

    zo floor de foto's zien er goed uit! jammer van het iets minder gezonden eten maar zal vast wennen en komt allemaal goed. veel plezier bij de cnn studios lijkt me een gave ervaring! kus kus

  • 04 Juni 2006 - 10:33

    Sergi:

    Ha! Fijn te horen dat het goed met je gaat. Wel gaaf daar, zo te zien. Heb je al paard gereden?? Zorg maar dat je het niet al te veel naar je zin krijgt, want dan zijn die paar maanden zo voorbij!! Hier ook alles prima, dus niets te klagen. We kijken alweer uit naar je come-backparty! ;-)) En hopelijk kunnen we dan wel zwemmen...! Kus, Petra en Serge

  • 04 Juni 2006 - 19:18

    Annemarie.:

    Hoi Floor! Het is een genot om jouw verhaal te lezen, en wat is het daar mooi zeg! Fijn dat je al een paar leuke vriendinnen hebt. Zal ik je eens wat vertellen? Ik zit sinds kort op springles bij Ilonka...en ik vind het toch leuk! Had je niet gedacht hè? Ze zeggen wel eens...hoe ouder hoe gekker! Veel succes met de kinderen daar! Dikke kus!

  • 05 Juni 2006 - 13:43

    Britte & Hadewych:

    Hoi Floor,
    Zo te horen heb je al goed je draai gevonden. Je staat er zelfs al als een professional te schieten. Ooit gedacht te snakken naar gezond eten? Ja lekker oké maar gezond?? Je zit daar wel in een paradijs is het niet? We houden je belevenissen bij. Vanaf gisteren is het harde werken dus begonnen. Hopelijk zijn het niet té grote verwende amerikaanse kliertjes,alhoewel....die kan jij wel aan.
    Groetjes en liefs van Hadewych.

    Heeee Floortje!
    Ik vind je echt ontzettend dapper dat je daar zit.
    we volgen alle gebeurtenissen met grote spanning natuurlijk. en zijn allemaal erg trots op je. Ik hoop dat je heel veel plezier hebt met die kleine kinderen ( ja ik doe het je niet na, het zou NIETS voor mij zijn). zie je na een lange tijd weer, en ik laat zeker nog wat berichtjes achter!
    Kus en liefs van Britte
    ( en de gehele fam. Bakker natuurlijk)

  • 06 Juni 2006 - 06:42

    Judith:

    He Floor,

    Erg fijn te horen dat je het goed naar je zin hebt. Goed dat je je best doet om gezond te eten, want die mensen op je laatste foto, worden hopelijk niet je voorbeeld!!!! Het ziet er erg leuk uit. Piet is ook wel in voor een tripje jouw kant op, hangt wel af van zijn "activiteiten" deze zomer. Maar we houden je op de hoogte. Pas je met het boogschieten wel op voor je kaak!!!! Je gaat wel akelig kort langs je gezicht met je hand! Ik kom je deze keer niet oppikken hoor als je wat hebt!
    Hier gaat het goed, het wordt eindelijk een beetje lekker weer. SGW in Vrouwenpolder ging erg goed. Up pakte zeer gretig aan, controle was nog moeilijk. Heb direct na iedere hindernis de rem er op gehad en jawel na hindernis 15 schoot ze niet meer als een elastiekje af op weg naar de volgende sprong. Dus het had toch nut om rustig te rijden. Ik was uiteindelijk 9e van de 20. Niet slecht dus. Maakt Sam het ook nog goed? Heb je daar al gereden? Ik zie weinig Kentucky op de foto's? Wel een beetje promoten daar he!!! De hoofdstelrekjes zijn wel leuk, ik heb dezelfde!
    Ik ga weer eens aan het werk. Hou je taai daar, zorg dat je veel plezier hebt. We denken aan je! Veel groetjes,
    Juut


  • 06 Juni 2006 - 08:11

    Es:

    Ha Floor,
    Leuk hoor, die foto`s. Ziet er mooi uit daar. Zitten de kinderen daar 1 week of meer.Heb je het sapjes boek van Gil (of Jil?) niet bij je, daar kunnen ze nog wat van leren! Succes met je werk.
    Dikke kus Els.

  • 06 Juni 2006 - 09:47

    Lot:

    Hé Flo,

    Nou je vermaakt je nog steeds prima zo te lezen. Het is ook gelukt met de foto's zie ik wel, leuk hoor! Een storm??? nou nou , maar je moet alles een keer hebben meegemaakt toch?? Je bent vast al in Atlanta geweest, hoe was het daar? Hoe is het nu om met de kids te werken? Nog veel plezier daar,
    Kus Lot

  • 06 Juni 2006 - 15:46

    Kelly:

    Heeey floor...hoesy??my gaat alles goed hoor...alles gaat weer stukken beter...maar ik zie dat je je wel vermaakt..echt fijn om te lezen joh!!!!! houd je het allemaal goed vol...haha mis je nl nog nie :P hahaha gelukkig heb je ook al vriendinnen ensow...dat scheelt zoveel als je leuke mensen om je heen hebt...nou ik blijf zo is lezen wat je allemaal mee maakt hoor..dusuhhh heeel veel suc6 en plz verder dikke kusss liefs kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 60699

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: