Camp like a Girl!! - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Camp like a Girl!! - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Camp like a Girl!!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Het bevalt me hier prima!! Zaterdag ben ik met een paar meiden naar Atlanta geweest. Weer eens wat anders dan het kamp! We hebben CNN bezocht en daarna naar het Olympic parc geweest. Leuk!! Vooral CNN was erg interessant. Daarna zijn we naar het huis van Snaffle geweest, ze is Amerikaans en haar ouders hadden ons (=Chilly, Summer en ik)uitgenodigd voor een GEZOND diner. Zo lief! Heb heerlijk gegeten, en het was super gezellig. Zondag zijn de kinderen gekomen en ik heb 5 lessen op een dag. Sommige zijn zooo irritant maar de meeste zijn zoooo schattig!!
Iedere keer als ik langsloop bijvoorbeeld in de eetzaal, is het Hi Dutchie, how are you, maar dat 100 keer!! Zo super schattig! De meeste zijn een jaar of 9/10/11, en een klein gedeelte 12/13/14.
Vandaag heb ik 's avonds paardgereden, dat was wel even wennen! De eerste keer op een vreemd paard na het ongeluk. Ik had al wel weer op Sam gezeten, maar er is een heel verschil tussen die geiten hier en Sam!!

Verder heb ik niet echt veel te vertellen! Ik probeer binnekort weer foto's te plaatsen, maar deze computer is zooo langzaam, en we hebben maar 1 computer voor 40 personen!!

Annemarie: Wat super zeg!! Misschien inderdaad waar; hoe ouder hoe gekker ;)

Lieke, hoe is het? Wanneer start je pony-kamp? Hoe is het met Misty?

Cees Caron, Uhhmm.. Tips... Niet echt! Have fun!!

Papa, je hoeft geen juicy burger voor me te maken als ik thuis kom, die krijg ik hier al genoeg! Bovendien, als we hier door Amerika rijden (met de auto!!) Zie ik meer fastfood restaurants in 1 dag dan in 1 jaar in Nederland!

Mylaine, succes op school! Bijna vakantie!!

Serge/Petra, gaan jullie mijn come=back party organiseren?!!?!!! ;)

Elise, probeer snel te mailen maar heb weinig tijd!!

Britte en Hadewych, bedankt voor jullie leuke berichtje! Top!

Els, misschien moet ik Gillian inderdaad introduceren!! Haha!

Charlotte, hoe is je stage?

Kelly, hoe is het met je? Ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat! Vertel je het me?

Judith: Wat een super goed plan!! Zou super super zijn!! Mail je er nog wel over maar heb dus niet veel tijd! Flauw dat je me niet komt ophalen als ik hier iets breek. Valt me van je tegen!!!
Goed bezig daar in Vrouwenpolder! Steeds een stukje beter! Wat is de volgende? Ede?
Sam gaat oke geloof ik! Haha toevallig heb ik vandaag nog aan de mensen hier verteld dat ik ALTIJD Kentucky draag!!! Haha!! Over die dikke mensen hier, je hebt mijn baas nog niet gezien!!!! Ik zal wel eens een foto sturen, ik ken niemand die zo dik en lelijk is als zij!! Nou, nu moet ik echt gaan! Veel succes, we mailen!!

Nou, houd me op de hoogte he!! Liefs xxxxxx

  • 07 Juni 2006 - 06:03

    Anneke:

    Ha Floor,
    Leuk om weer en update te krijgen. Ik hoor het je bijna vertellen! Veel succes met al die mormels.
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 07 Juni 2006 - 06:40

    Judith:

    He Floor,
    Je verhaal is erg leuk. Best pittig 5 lessen per dag met die verwende kids. Zitten er veel in een les? Kunnen ze al een beetje rijden of zijn ze allemaal beginnend?
    De volgende wedstrijd is Ede, begint volgende week donderdag (15/06/06). Heb er erg veel zin in. Up gaat goed met dressuur, dus moet oppassen dat ik niet te veel positieve hoop krijg. Er zijn ruim 300 starts. Veel NL-ers maar ook heel veel buitenlanders, t/m Nieuw Zeeland toe, Zara Phillips, dochter van Prinses.... uit UK, etc. Echt top-deelnemers. Wordt erg gezellig denk ik. Op zaterdag gaat de eerste om 7.00 uur 's ochtends van start in de cross! En ze beginnen met CIC*, mijn rubriek. Dus misschien ben ik om 7.08 uur al wel klaar die dag! Ik houd je op de hoogte. Groetjes
    Juut

  • 07 Juni 2006 - 08:59

    Wilma:

    heej flodder! Leuk joh, wat je daar allemaal beleefd! Mijn schimmeltje is goedgekeurd, dus als je terug bent moet je wel heeel snel komen kijken he meid!?! Kan me wel heel goed voorstellen dat het heel anders is op zo'n knol van daar te rijden dan op je oude vertrouwde sammie! Ben benieuwd naar je volgende update meid!
    xxx Wilma

  • 07 Juni 2006 - 09:09

    Lieke:

    Hoihoi, volgens mij heb je het wel naar je zin daar, het klinkt allemaal heel leuk in ieder geval! Kamp is 2 juli, mag ik ook kindjes gaan helpen paardrijden, maar dan iets dichter bij huis :) Met Misty alles goed! Dikke kus!

  • 07 Juni 2006 - 17:08

    Lot:

    Hé Flo,

    Wat een snelle update... zo houd je ons echt goed up to date hihi. Bij mijn stage gaat het goed vandaag eerste stage dag gehad, was echt super leuk hoor.. Ik heb hele leuke, makkelijke collega's. Mijn huisgenootjes zijn gezelli, maar die veranderen om de zo veeltijd, maar ik ga van het weekend met eentje waarschijnlijk stappen...
    Ik kan me best voorstellen dat het wennen is om op zo'n Knol te rijden, in vergelijking tot Paard Sam.
    Ik blijf lekker jou verhalen lezen, zo blijf ik up to date, nou tot de volgende update.

    Kus Lot

  • 08 Juni 2006 - 20:55

    Search:

    Haa!
    Nou lekker dan... Dacht dat je alles en iedereen hier wel zou gaan missen, heb je het enorm naar je zin..! Wel beter eigenlijk! Heb je al wat Yanks achter je aan?? Wij je CB-party organiseren?? Wellicht. Maar dat wordt dan wel zwemmen in de vijver in onze achtertuin... Of ik kan je pa benaderen, misschien kunnen we zijn huis wel afhuren!?! Ron, wat vind je ervan?? Hé, hou je taai, en volgende keer willen we wel FOTO'S zien!!!!!!!!!!!!!!!!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 60693

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: