Update - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Update

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

16 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Bedankt voor alle leuke mailtjes en berichtjes!

Robin, weet niet of je dit leest maar hartelijk gefeliciteerd (nog!) met je verjaardag. Waarschijnlijk lees je dit te laat maar ik heb in ieder geval aan je gedacht ;)

Cees en Annemarie, ik ben op tijd he!! Als jullie dit lezen is het hopelijk 16 juni dus heel hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er een leuke dag van!!

Hier alles zn gangetje. Niet echt veel bijzonders meegemaakt. Gelukkig zijn 'mijn' kinderen deze week erg lief en willen ze allemaal leren. Vorige week had ik een paar die continu met elkaar aan het kletsen waren, of gewoon niet luisterden, of ik moest alles 100 keer herhalen voordat ze het eindelijk een keertje deden. Maar deze week valt gelukkig mee! Wel telt iedereen de dagen af tot het einde van de kampweek. Het is super leuk, maar ook ontzettend vermoeiend. Het is deze week mijn beurt om de paarden te voeren/buitenzetten/binnen halen/hooi in de stallen te doen/hooi in de paddocks, water geven (met de tuinslang, DUS!, alles gaat met emmers hier), dus heb het extra druk!

Zaterdag (=vrije dag) gaan we naar een baseball-game, super leuk! Ben benieuwd. Daarna bowlen met zn allen en genieten van onze vrije dag!!

Verder heb ik niet echt veel te vertellen, maar ik wil nog wel even reageren op een paar berichtjes!

Inge en Do, zijn jullie geslaagd? Ik hoop het zoooo!!!

Mama, papa en Leo, veel plezier met het feestje morgen! En iedereen die komt natuurlijk!

Mylaine, leuk berichtje! Het eten is inderdaad IETS verbeterd, we hebben tegenwoordig fruit en veel groenten dus dat is wel heel fijn. Verder is het nog niet echt veel verbeterd. Denk aan: koffiebroodjes voor ontbijt, etc. Gelukkig hebben we wel iedere dag cornflakes dus we hebben een gezond(er) alternatief.
Ben je beoordeeld op school? Laat je het me even weten?

Charlotte, hoe is het op je stage?

Rosan, hoe is het met de topper? Kan het Sammeke al de wissels om de pas? Ik moest trouwens nog aan je denken in het vliegtuig, want de film die ze draaiden was Brokeback Mountain!!! Fishing and Hunting he chou!!! ;)

Iso, vond het leuk om met je te msnnen! Gezellig! Probeer vaker online te zijn maar heb dus beperkt de tijd. Hoe is het met Urban? Rijden? xx

Petra, ze rijden hier met cap hoor! Heeft teacher Floor ze wel geleerd ;)

Myrene, zal ik doen hoor haha!! ;)

Joyce, leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, wat jullie aan het doen zijn, etc. Sylvia klinkt goed! Ken haar niet echt goed maar ze ziet er in ieder geval lief uit!!

Laura, hoe is het met je?

Veel plezier allemaal met de wedstrijd vrijdag en stuur alle roddels door he ;)

Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxx Floor

  • 16 Juni 2006 - 07:34

    Wilma:

    Heej floor! Leuke foto's joh, ziet er superleuk uit daar! Je bent zeker wel blij dat jij in zo'n huisje mag slapen, en niet in een tent...
    Ik heb nog niet echt veel nieuws, maar morgen komt Alert (de nieuwe schimmel-aanwinst) komt zaterdag naar "huis", ben al een hele week lekker met hem aan het rijden, maar zaterdag gaat ie dus met me mee! Ik hoop snel weer zo'n leuke update te lezen, vind ik superleuk!

    dikke kus, Wilma

  • 16 Juni 2006 - 09:12

    Inge:

    Ik ben geslaagd! Jiehaa! Ben er eindelijk vanaf! Als je terugbent gaan we nog een feestje vieren :).. Ik ga nu snel je foto's kijken! En veel plezier zaterdag!!
    Hele dikke kus!!

  • 16 Juni 2006 - 09:12

    Lot:

    hé floor,

    Super leuk die foto's!! Ook zeker wel prettig dat je een huisje hebt in plaats van zo'n tent?
    Op mijn stage is het nog steeds goed hoor, ik heb al redelijk mijn draai gevonden.
    Tot wanneer blijf je daar eigenlijk?
    Blijf ons lekker up to date houden, en ik hoop dat ik je nog eens spreek via msn, ik las dat je namelijk online was geweest. tot de volgende update

    Kus Lot

  • 16 Juni 2006 - 09:13

    Inge:

    Oja.. met de kinderen entertainen.. ik weet nog wel wat leuks ;) De sinterklaas?
    Kusje

  • 16 Juni 2006 - 10:01

    Anneke:

    Hé Inge, wat goed! Van harte proficiat. Ik hoopte al dat je het op de site van Floor zou zetten, had vanochtend al een paar keer gekeken en kan nu dus opgelucht ademhalen.

    Ha Floor, ik ben hard bezig met de voorbereidingen voor het eten van vanavond. Hoop maar dat ze winnen, anders is iedereen vast zo gedesillusioneerd dat ik met alles blijf zitten. Els neemt haar hele oranjevoorraad mee, zodat de kamer opgepimd kan worden.
    Veel plezier bij je baseballwedstrijd, zal vast anders zijn dan een wedstrijd bij de Haarlemse Honkbalweek!
    Geniet van je vrije dag!
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 16 Juni 2006 - 10:06

    Inge:

    Oja.. met de kinderen entertainen.. ik weet nog wel wat leuks ;) De sinterklaas?
    Kusje

  • 16 Juni 2006 - 19:30

    Sergi:

    La la lalala lalalaaaaa! We hebben weer gewonnen, 2-1 tegen Ivoorkust *hik*... Hoest daar? Je 'vachtje' (getver...!) al weggeschoren?!? Je moet wel wat beter voor je zorgen hoor, tijd genoeg ('s-nachts)! Veel plezier en tot de volgende up! X

  • 16 Juni 2006 - 19:43

    Annemarie.:

    Lieve Floor! DANKJEWEL dat je aan mijn verjaardag dacht! Echt heel lief...zeker nu je zelf zoveel leuke dingen te doen hebt! De foto's zijn erg leuk! Inderdaad...die fast-food foto!Typisch America! Geniet van alles daar. Echt geweldig!
    Dikke kus, ook namens de 'family'!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 60694

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: