Heeeyy - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Heeeyy - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Heeeyy

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

19 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Hoe is het daar in Nederland? Ik mis jullie wel hoor :(

De afgelopen week (afgelopen op vrijdag) ging ons allemaal gemakkelijker af; we wisten wat ons te wachten stond en dat maakte alles een stuk makkelijker.
Vandaag is een nieuwe week begonnen, dat betekend dat we vanavond ons hebben voorgesteld met behulp van een kleine act of een liedje. Daarna hebben we (=Manege personeel) de kinderen ingedeeld en ingeschreven op hun rooster.

Dit weekend zijn de meeste counselors ook van huisje/tent gewisseld. Dit is omdat je dan meerdere mensen leert kennen ipv een paar oppervlakkig en een paar heel erg goed. Ik blijf de hele zomer in mijn huisje; KingFisher Cove. Ik slaap hier met nog 4 meiden.
Mijn goede vriendin Summer 'woont' nu niet meer bij mij, erg jammer!! Gelukkig zijn mijn nieuwe 'huisgenoten' (haha Lize, die heb ik nu ook ;) ) ook heel lief!

Gister (zaterdag) hadden we onze vrije dag en hebben we rustig aan gedaan. Relaxt ontbeten in het Staffhouse, daarna hadden we aquarobic-les van StarFish in het zwembad, erg leuk! Ik voelde me ook meteen een stuk gezonder! Om 6 uur zijn we naar Rome gegaan om een baseball-game te bezoeken. Iedereen was super enthousiast en verheugd, maar na een half uur hadden we het wel gezien. Wat enorm saai!! Wel grappig om te zien hoe het daar leeft.

Vandaag had ik na 3 weken echt heimwee. Af en toe denk ik wel aan huis, maar vandaag was ik zo verdrietig! Niet zozeer dat ik graag naar huis wilde, maar ik mis het 'delen' van de leuke dingen die ik hier doe, ik kan hele verhalen vertellen over hoe het hier is, duizend foto's sturen, maar je krijgt pas echt een beeld hoe het hier is als je het zelf beleefd.
'Gelukkig' heeft iedereen hier hetzelfde, veel counselors komen uit een ander land en iedereen weet hoe de ander zich voelt.
Het is niet eerlijk, maar vaak hebben we als een kind heimwee heeft zoiets van: Hallo, wat denk je van mij? Mijn mama zit aan de andere kant van de oceaan en ik moet haar 3 maanden missen in plaats van 5 dagen!

Ik heb vandaag ook besloten dat ik niet meer ga rijden. Althans, niet hier! Het maakt me niet gelukkig, haal er geen voldoening uit. Als ik ging rijden deed ik het om anderen een plezier te doen in plaats van mezelf. Ik ben blij dat ik deze beslissing heb genomen.

Charlotte, sorry dat ik niet met je kon praten op msn, maar ik moest echt snel weg!
Hoop je snel te spreken.

Wilma, hoe is je nieuwe paard? xx

Inge, de sinterklaas-act lijkt me helemaal top, maar het lijkt me beter als jij 'm voor komt doen!!!

Judith, hoe was je wedstrijd?

Oja, ik heb ook weer nieuwe foto's geplaatst!!

Liefs xxxxx

  • 19 Juni 2006 - 06:18

    Judith:

    He Floor, alles goed daar?Zo te lezen maak je het prima, gelukkig. Ik ben weer terug van Ede. Heerlijk verbrand en enorm vermoeid. Het blijft wel een heel gesjouw zo'n wedstrijd. Ik was zonder groom deze keer en mocht lekker alles in mijn uppie doen. Maar dat vind ik heerlijk! Al kost alles wel veel tijd. Je hebt maar 2 handen tenslotte. Dressuur was kloten. Losrijden ging goed en toen ik richting ring wilde, was het weg. Cross was foutloos, beetje tijdfouten en springen ging super. Helaas 1 balk en 12 tijdfouten!!! Waar ik deze opgelopen heb snap ik niet. Maar ja, maakt met zo'n slechte dressuurproef ook niets meer uit. Ik heb in ieder geval Qualifying binnen. Ik snel eens je foto's bekijken. Veel plezier daar en succes met de kids van deze week. Kus,Juut

  • 19 Juni 2006 - 07:53

    Els:

    Ha Floor,
    Gezellig vrijdag om zo met je te kletsen!Fijn dat je het goed maakt, en die heimwee is een goed teken! Het zou niet beste zijn als je "ons" niet zou missen. Leuk die fotoos, we krijgen echt een goede indruk van hoe het er uitziet en wat je daar doet. Vrijdagavond was gezellig alleen jammer dat het weer niet zo lekker was. Dit weekend was het weer heel warm, lekker gezwommen.Dikke kus Els.

  • 19 Juni 2006 - 08:09

    Annemarie:

    Hoi Floor! Wat is het daar een schitterende omgeving zeg als je die foto's ziet! En wat heerlijk, dat zwembad! Ik kan me voorstellen dat je het soms even zwaar hebt...het is ook niet niks, zo ver van huis. Maar gelukkig dat je via deze berichten toch contact kunt houden.Geniet er nog lekker van daar...voor je het weet is het weer voorbij!
    Dikke kus, ook van Raymond,Lieke & Ferry en Tijs.

  • 19 Juni 2006 - 11:30

    Lize:

    Hey Flootje! Klinkt allemaal nog steeds goed! Gezellig hè, wonen met meerdere huisgenoten? De foto's zien er erg leuk uit, je hebt je bed ook erg mooi versierd! Volgen jullie daar het WK een beejte? Het is niet zo gek dat je af en toe heimwee hebt, dat is logisch denk ik. Dat waait vanzelf weer over. Hier is verder alles ok. Ben al weer benieuwd naar je volgende bericht! xxxxxx Lize

  • 19 Juni 2006 - 15:47

    Lot:

    Hé Floor,

    Het klinkt nog steeds allemaal super daar!!?? Wat leuk dat je het met huisgenootje zo goed kan vinden!!
    Het maakt niet uit hoor, dat je niet met me kon praten snap ik best, ik vind het allang leuk, dat ik op deze manier op de hoogte kan worden gehouden!! Nou geniet er nog lekker van... Veel plezier..
    Je krijgt zo te zien genoeg reacties terug, dus je word vast vanuit hier ook gemist..

    Kus Lot

  • 19 Juni 2006 - 17:29

    Anneke:

    Hé Floortje,

    Ik vind het ook wel jammer dat ik soms niet even om een hoekje kan kijken. Toch vind ik dat je met je foto's en berichtjes een heel goed beeld schetst! gelukkig herkende ik je bij de foto van de roosters direct aan je jezussandalen. Ben er stikjaloers op!?
    Donderdagmiddag heb ik m'n laatste sectortuitje, in ieder geval wandelen langs de Mark en 's avonds eten. U hoort nog.
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 19 Juni 2006 - 17:36

    Inge:

    Flootje :) Lief dat je mailde! We gaan er ook snel op drinken/aardbeien eten, die mis je vast ook wel ;) En nog wat.. In ieder mens schuilt een ware sinterklaas Floor!.. En Anneke, Ron, Leonie: Heel erg bedankt voor het lieve kaartje!!
    Liefs en een dikke kus

  • 21 Juni 2006 - 13:54

    Hadewych:

    Het is zo leuk om jouw verhalen te lezen. Je schrijft het zo dat je je er een hele goede voorstelling van kan maken hoe het daar aan toe gaat. ik kan me voorstellen dat je het thuisfront af en toe mist. Het is fijn dat jullie elkaar daar een beetje in kunnen steunen. Wat lief dat je vanuit de USA aan Britte denkt. Van haar erg bedankt. Ze is nu op survivaltocht dus kan je zelf niet bedanken. Komt nog als ze terug is. We blijven je avonturen volgen. Liefs, Hadewych

  • 23 Juni 2006 - 16:06

    Judith:

    He Floor,
    Leef je nog? Gaat het nog goed daar? Heb al een paar dagen niets van je vernomen. We hoeven je nog niet te komen halen he? Ik heb nog eens op mijn gemakje je foto's bekeken. Erg leuk. Ik dacht dat je niet veel mee zou nemen maar ik zie toch al snel weer 4 of 5 paar schoenen staan op je "slaapkamer" en je hebt er ook vast nog een paar aan! Ik had ook niet anders van je verwacht. Piet vraagt zich af of je daar ook een mini-meisje bent, hij zag maar net je hoofd boven het water uit komen!!!! Die voltige lessen zien er toch wel spannend uit. Ik doe dat kindje dat nog niet na. Zeker niet op Up!!!
    Veel plezier en tot mails. Groetjes Piet & Juut.

  • 24 Juni 2006 - 08:33

    Cees En Mary:

    we hebben je foto's bekeken... Het ziet er leuk uit.We hebben ook contact gehad met je moeder het ging zondag niet zo lekker hoorde we van haar.Leo heeft gisteren bij ons gewerkt en ze mist je.. Enwij helemaal..De groetjes en een dikke kus uit prinsenbeek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 60713

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: