Hotlanta - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Hotlanta - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Hotlanta

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

25 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Hoe is het daar? Hier alles nog steeds prima. Het begint hier echt goed heet te worden, 100 graden Fahrenheit is niet langer een uitzondering!!

Hier weer een update van de laatste week. Leuk om berichtjes te krijgen waar mijn updates blijven!!

Deze week is eigenlijk weer vlot verlopen, en ik kan niet geloven dat ik hier alweer 4 weken ben want de tijd vliegt voorbij. Het is leuk met de kinderen, maar het is het allerleukst met de counselors. Iedereen kijkt uit naar de tijd dat de kinderen er NIET zijn, zodat we weer wat kunnen ondernemen met zn allen. Leuk dat ik tegenwoordig vriendinnen heb over alle continenten!!

Vrijdagavond zijn we gaan bowlen met 6 counselors. Het was niet erg bijzonder, maar we waren blij dat we waren gegaan want het voelde toch wel goed om even van het kamp weg te zijn!!

Zaterdagochtend heb ik besloten dat ik na het kamp met een tour mee ga. 30 juli vlieg ik naar Miami, daar blijf ik 6 dagen om Miami en de Keys te verkennen, en op 6 augustus start mijn tour. Voor informatie hierover + overzicht van de plaatsen die ik ga bezoeken:

http://www.trekamerica.com/tours/an.html

De tour duurt 14 dagen, en daarna blijf ik nog 6 volle dagen in New York.

Gistermiddag ben ik naar Stone Mountain gegaan. Op het grote veld voor de afbeelding hadden we een plekje gezocht om later te picknicken, en ik had me verheugd op de grote klim die je kunt maken van het begin naar de top, maar eenmaal daar wilde de 2 meiden met wie ik was niet meer. Dus ben ik alleen gegaan, en het was het absoluut waard!!! Het was zwaar, maar het was echt genieten onderweg! Ik moest eerst een half uur lopen om bij het begin te komen. Daarna was het nog een half uur lopen naar de top. Het was geen aangelegd pad, maar overal stenen en gaten die je als 'trap' kon gebruiken. Heel moeilijk uit te leggen, maar echt een leuke uitdaging!
De 2 anderen waren met de kabelbaan naar de top gegaan, maar ik voelde me zo goed na mijn tocht! Echt super cool, een van de leukste dingen die ik hier heb gedaan.

Daarna zijn we naar het veld gegaan, en hebben we daar gekeken naar de lasershow en broodjes gegeten. Er werd ook veel vuurwerk afgestoken. Leuk om een keer mee te maken!!

Verder heb ik niet echt veel nieuws, nog 1 week en dan hebben we 5 dagen vakantie, omdat het 4th of July is, Independance Day. We gaan met 7 meiden naar Savannah, maar meer weet ik er eigenlijk ook niet van. Daarover later meer dus!

Ik heb er ook weer nieuwe foto's op gezet. Die dikke vrouw op het bankje is mijn baas, niet normaal he!! Op de bank zitten en bloemen water geven is ook trouwens het enige wat ze de hele dag doet :s heel frustrerend!

Geniet van de wedstrijd vanavond!

Liefs, Floor

  • 25 Juni 2006 - 13:42

    Leonie:

    ha mafkees!
    hier alles goed hoor! Beetje van mijn vakantie aan het genieten :D eindelijk! Dinsdag weet ik volgens mij of ik over ben..ben benieuwd en zal je op de hoogte houden! Verder gaan we nog 1 weekje met de fam de hoogt en groot op vakantie..kon geen 2 vanwege de golf..Was een soort van te laat met vertellen! En dan uiteraard Lloret. Zal je in de tussentijd nog bellen en emailen maar voorlopig ben ik nog niet weg :) Verder gaan we misschien nog in of rond augustus een last minute nemen maar dat zie ik niet zo ziten zonder oudere zus ;) Echt superjammer dat we niet meer naar jou toe komen. Met Mickey verder ook alles goed..die is op het moment wel erg aan het kwijlen! Maar die moeten we maar even in de gaten houden. Spreek je snel weer..bel je vanavond denk ik nog even :)
    Kus, Leo

  • 25 Juni 2006 - 14:06

    Anneke:

    Hé Floor,
    Wat een coole dingen doe je allemaal daar. Pittig om zo'n pad te nemen, daar herken ik 'mijn Floortje' wel in.
    Ron heeft gisteravond nog gebeld, maar verstond hem niet en hij mij niet, dus dat was snel klaar. Vanochtend belde hij weer, onderweg naar de volgende wedstrijd. Hij had het geweldig gehad gisteravond. Het leek of het stadion alleen maar met mexicanen gevuld was. Helaas hebben ze in de verlenging verloren ...
    Gisteravond de verjaardag van Kim gevierd, maar van een poolparty was geen sprake, daar zwemmen ze denk ik pas als er hotlanta-temperaturen zijn.(ok, ok, wél een lekkere bbq en bij het vuurpotje gezeten). Hier vanochtend nog wel wat rondjes getrokken, maar ik denk dat als jij terugbent je er hier ook niet ingaat, want het is redelijk fris.
    Nog een paar dagen leren en werken en dan donderdag begint het vakantiegevoel: donderdagmiddag lunch met Hadewych, donderdagavond boekenclub en eens gaan nadenken wat je allemaal meeneemt als je zonder sleurhut naar Frankrijk gaat. Misschien heb je nog tips. Succes weer met je nieuwe groepen, veel plezier en voor je het weet vertrek je al weer naar Savannah.
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 25 Juni 2006 - 14:21

    Oma:

    Hallo Floor
    Zo te lezen heb je het erg gezellig.Wat een mooi gebied is het daar.Heb je die berg op je jezus sandalen beklommen, nee toch?
    Je fotos bewaar ik,wat ligt er allemaal op het ontbijtbord?Hier gaat alles goed,op een paar kleine klachten na.Heerlijk dat ik je reis helemaal op mijn pc kan volgen.
    Kusjes van oma.

  • 25 Juni 2006 - 14:42

    Do:

    wow!!floor die baas van jou!haha echt grappig! en die berg van steen!wat mooi zegg,echt leuk al die verhalen van je trouwens!!go on with it!
    liefs dootje

  • 25 Juni 2006 - 15:06

    Mylaine:

    Hee lieverd,
    wat een leuke foto's!! Die meiden zien er ook allemaal super leuk en gezellig uit!
    En die berg moet vast een enorme klim zijn, hij ziet er gigantisch uit zeg! Bij het zien van het ontbijt begreep ik helemaal wat je ons in de laatste berichten wilde duidelijk maken over het vette eten, ik denk ook dat ik dat niet weg zou krijgen.
    Wat leuk ook trouwens dat je met zo'n tour mee gaat doen. Gaan er dan nog veel mensen mee? Of reis je alleen?
    En trek je echt van plaats naar plaats of blijf je iedere keer een paar dagen op 1 plaats?
    New york lijkt me trouwens ook heel erg tof!Ben echt heel jalours op je.

    Hier is het vrij rustig, werk bijna alle dagen bij ikea. A.s donderdag vertrek ik met wat klasgenoten en max richting Rock Werchter. Ik zal aan je denken als ik bij Sean Paul en de Black Eyed Peas sta! ;) Verder geen roddels, ik denk aan je en wacht rustig op je volgende verslag!

    Kusjesxxxxxx
    Mylaine

  • 25 Juni 2006 - 16:21

    Annemarie:

    Hoi Floor!
    Tjonge zeg, wat knap van jou om toch alleen naar boven te klimmen! En wat een mooi uitgehouwen stuk zeg; een echt kunstwerk!Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om met zo'n stel leuke meiden op stap te gaan. En...mis je Sam? Gaat het goed met haar? Veel plezier verder!
    Groetjes en xxx, ook van de rest.

  • 26 Juni 2006 - 06:32

    Hans:

    Hi Floor,
    heb je je kaak-elastiekjes nog? Wellicht iets voor je baas? Ben benieuwd hoe jij er uit ziet over een paar maanden. Wat een ontbijt. Ben nu al benieuwd naar lunch-foto's. Hier balen, NL verloren tegen Portugal: 1-0. Tot de volgende keer! Hans

  • 26 Juni 2006 - 08:20

    Els:

    Ha Floor,
    Leuk weer die fotoos! Echt een vlotte tante die baas van je!, ik voel me ineens supper slank. Fijn dat je nu weet wat je na het kamp gaat doen. Lijkt me echt een mooie tour. Wij gaan volgende week naar Frankrijk en zijn benieuwd wie er langs komen. Zal wel weer gezellig worden.
    Nou Floor, geniet van het leven daar.
    Dikke kus Els.

  • 26 Juni 2006 - 18:28

    Inge:

    Ha Floor!
    Ik vond het leuk om je net even te spreken :) Kort, maar krachtig! Heb ook net pas tijd gehad om je update te lezen. Ik schrok wel van die ene vrouw op het bankje, wat later dus je baas bleek te zijn! Teveel ontbeten misschien ;).. De andere meiden lijken me heel leuk! Fijn dat je het zo goed met ze kan vinden! En die berg.. Alle koeien! Wat hoog! Toch weer een prestatie van je hoor :).. Je was zeker wel uitgeput! Had je baas maar meegenomen ;) Ik ben trouwens afgelopen vrijdag naar de Lion King geweest! Had het gekregen van papa en mama omdat ik geslaagd was.. het was super!! Zeg.. ik ga nu er een eind aan breien.. Hoop snel weer je avonturen te lezen :)

    Dikke kus!! xxx

  • 29 Juni 2006 - 06:51

    Pieter:

    Florina, Leuk dat je het leuk hebt. Vergeet niet te gaan shoppen met jullie pa zun creditcard in Lennox. Dit is aan het eind van de pietmont street in Atlanta.

  • 29 Juni 2006 - 13:05

    Lize:

    Hey flo, bedankt voor je kaart!!! Echt super leuk! Je staat er op als een echte cowgirl :) ! Ik heb lekker vakantie dus het gaat allemaal goed hier! Lekker een beetje chillen, het weer is ook weer goed dus dat is mooi. Dit weekend hebben we de bruiloft van Mathijs en Mariëlle dus dat is wel gezellig en 2 weken later ga ik op vakantie! Daar heb ik echt zin in, nadat de vakantie eigenlijk al in april geplant stond :S nu dan toch eindelijk weg! Nog veel plezier daar, maar volgensmij lukt dat allemaal wel, de foto's zien er ook allemaal goed uit! Tot je volgende bericht! xxxx Lize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 60713

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: