Vakantiiieee - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Vakantiiieee - Reisverslag uit Acworth, Verenigde Staten van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Vakantiiieee

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

30 Juni 2006 | Verenigde Staten, Acworth

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle lieve mailtjes, en leuk om brieven en kaartjes te ontvangen! Ze hangen boven mijn bed, bedankt!!

Hier alles prima. Nog 1 dagje werken (het is hier half 8 's ochtends terwijl ik dit schrijf), en dan hebben we 4,5 dag vrij. We hebben een lang weekend omdat het dinsdag 4th of July is; independence day. Schijnt een groot feest te zijn hier.
Ik ga met 6 meiden naar Savannah, aan de kust van Georgia. Ik weet er nog niet veel van, maar als ik terug ben doe ik natuurlijk uitgebreid verslag!

Deze week is me ook voor het eerst gevraagd waarom ik geen klompen draag...
Toen ik vertelde dat we dat al eeuwen niet meer doen, vroeg het meisje of ik thuis ook normale kleren draag zoals ik hier doe; wijzend op mijn outfit 'Ohh, dragen jullie dan niet zo'n jurk met zo'n witte hoed??!'

Uhh... Nee.

Toen heb ik ze ook maar even verteld dat we ook niet in molens wonen en we niet de hele dag kaas eten. Ik geloof dat ze wel een beetje teleurgesteld waren!!

Een van de Amerikaanse counselors (nou moet ik er ook wel bij vertellen dat zij wel heel erg dom is!) vroeg deze week waarom ik niet in het Engels praat als ik met Nederlanders aan de telefoon zit...

Wat denk je zelf!!! ;)

Mijn cabin (=huisje waarin ik slaap) is super gezellig. Jammer dat we vandaag alweer gaan wisselen... Volgende week woensdag (als iedereen weer terug komt op camp en de 10-daagse sessie begint) komen er weer nieuwe.

Woensdag begint dus een 10-daagse sessie, daarna nog 2 5-daagse en dan is het alweer afgelopen! Raar, want het voelt alsof ik hier nog maar 2 weken ben. Per dag duurt het lang, maar als ik terug kijk gaat het toch wel snel. Ik heb inmiddels mijn tour en vlucht voor na camp definitief geboekt dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken.

Isolde, ik wens je heeeel veel plezier morgen!! Zal ongetwijfeld heel erg leuk worden! Ik denk aan je en ik wil er alles over weten. Hoe was Urban bij Myrene? Ik ben super jaloers op je!!

Mary, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van, ik denk aan je!

Papa en mama, gezellig met jullie aan de telefoon!! Ben weer helemaal bij. Veel succes papa, in Abu Dabi. Neem je een Arabisch cadeau voor me mee, dan neem ik een Amerikaans ontbijtje voor je mee als souvenir. GRAPJE!! Dat zal ik je niet aandoen...

Judith, alvast veel succes op Breda Hippique. Ik hoop dat ik je voor die tijd nog een mailtje kan sturen maar dat weet ik dus niet zeker ivm Savannah.

Voor de rest, iedereen die ik nu vergeet, bedankt nogmaals voor alle gezellige mailtjes, msn-gesprekken, etc.
Leuk om van jullie te horen!

Hele dikke kus, Floor

  • 30 Juni 2006 - 11:48

    Lieke:

    Leuk om je vehalen te lezen! Het klinkt allemaal super! Ben weer benieuwd naar de volgende foto's :) Geniet lekker van je vrije dagen!
    Dikke kus

  • 30 Juni 2006 - 12:55

    Judith:

    He Floor, fijn om weer wat van je te horen.
    Ziet er allemaal erg gezellig uit. Nu lekker een paar dagen op vakantie tijdens je "grote vakantie", lekker hoor. Is het er nog zo warm? Zijn er eigenlijk nog meerderen die paardrijles geven of ben jij de enige? Is de manier en wijze van rijden van de andere veel anders? Hier is het ook weer warm weer, wel niet zo warm als bij jou. Maar je kent ons, voor mij warm genoeg. Zelfs Up kan het met het warme weer zonder Calm, Destress en Take It Easy af op wedstrijd!!!! Wie had dat gedacht he. Deze week hebben we even hard gesleuteld aan Up. Travers, schouderbinnenwaarts en galopwissel. Het zit er allemaal al op. En zelfs al 2 pasjes achterwaarts! Nu maar niet teveel meer pesten en hopelijk kent ze het nog volgende week. Ohja, handig voor jou: We hebben een nieuwe sloot gegraven. Vorige week tijdens de training stopte Up op een klein minislootje bij de Tuytjes. 's Middags heb ik maar meteen thuis een nieuwe sloot, een paar maten (te) groter laten graven. Je hoeft je voorlopig t/m de klasse Z SGW geen zorgen meer te maken over sloten! (als je Sammetje hier over gaat, maar dat doet ze vast wel!!!) (Anneke, dit is niet voor jou bestemd hoor!!!) Kun je er volgend seizoen in ieder geval weer lekker tegenaan Floor. Heel veel plezier op je uitstapje en tot snel! Groetjes
    juut!

  • 30 Juni 2006 - 13:26

    Isolde:

    Ha Floor!
    Dus als ik het goed begrijp nog maar een kleine twee weken kids entertainen! Dat gaat snel zeg! En tof dat je zo veel trips maakt met de meiden tussen door. Hey, je zult het niet geloven, maar toen ik in '98 (na mijn VWOexamen) twee weken naar de VS ging was dat ook met trekamerica!! Maak je daarover geen zorgen: is super cool! Met Urban gaat het prima. Van de week inderdaad bij Myrene thuis gelest, na wat geslinger aan de longeerlijn heb ik hem daar kunnen rijden of ik gewoon 'thuis' reed. Geeft vertrouwen in morgen, heb er ontzettend veel zin; met Urban rondhobbelen op AcademyBartels, wauw :-) Het wordt echter 30 graden.. kon gelukkig een box regelen (uhm..tegen betaling) maar dan staat hij tenminste niet van 11 tot 19 op de trailer.
    Tot op je site/msn/mails,
    dikke zoen,
    Isolde

  • 30 Juni 2006 - 16:33

    Charlotte:

    hé floor,

    Nou zo te lezen vermaak je je prima! en wat een goed teken dat de tijd zo snel goed gaat! Geniet lekker van je vrije dagen, het is ook super leuk wannt op zo'n manier zie je nog ook iets echt van het land. Nou hier in NL is het een beetje saai, stage nog wel leuk. Nu begint het hoogseizoen dus krijg ik het ook druk.... Nou heel veel plezier en ik lees snel weer van je,

    Kus Charlotte

  • 01 Juli 2006 - 12:29

    Anneke:

    Hé Floortje. Leuk om al die reacties op je log te lezen. Ik ben gelijk op zoek gegaan naar een andere stal ...
    Vandaag is het hier weer heet en iedereen is vertrokken. Ik heb gezegd dat ik eindelijk eens ga strijken, maar lig natuurlijk de hele dag in het zwembad!Dinsdag vertrekt de eerste etappe richting Frankrijk, woensdag de tweede en als wij alles bij elkaar gezocht hebben gaan we op donderdag.
    Hoop dat je je verblijf in het getto hebt overleefd!
    Dikke kus,
    Mama xx

  • 03 Juli 2006 - 09:15

    Mylaine:

    Heee floortje, wat fijn dat je een aantal daagjes lekker vrij hebt, kan je ff lekker tot rust komen! Zelf ben ik net terug gekomen van Rock Werchter, waar het echt super warm was, gister hebben we zelfs het punt van 41graden bereikt, ben dan ook flink verbrand. Verder was het echt heel erg tof, bij de black eyed peas heb ik nog aan je gedacht, had je vast ook heel tof gevonden!
    Hoop snel weer wat van je te horen!!
    Dikke kussen en heel veel liefs, mylaine!

  • 05 Juli 2006 - 19:56

    Je Zusje (lieve) Haha,:

    Lieve Flo.
    wat een leuke verhalen allemaal.
    Ik heb je net een mega krabbel gestuurd dus lees daar maar verder als je geintresseerd bent in mij! Geniet ervan, er zijn mensen die graag in jou plaats zouden willen staan! Ik denk aan je, hele dikke kus, Lief.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Acworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 60699

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: