Laatste week! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Laatste week! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Laatste week!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

26 Januari 2007 | Ghana, Accra

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Hier alles prima. Deze week begonnen met het registreren van de kinderen. Leuk, maar ook wel vermoeiend af en toe. Van sommige kinderen is niet eens de geboortedatum bekend. Hij is toch 4, wat maakt de datum uit dan?!!
Verder kunnen de kinderen niets. Maar dan ook echt niets. Geen kleuren, tellen, dagen van de week, etc. Pff er is hier nog een hoop werk te doen.
Dinsdag zijn we naar de zoutvlakte geweest, waar ze zout winnen. Leuk om te zien!
Gister ben ik met de schildpad-Amerikanen meegeweest, en na 3 dooie heb ik eindelijk een levende gezien. Was echt heel gaaf. Helaas was ze net klaar met eieren leggen, dus dat hebben we gemist maar het beest zelf was al heel indrukwekkend. Het schild alleen al was 149 cm, dus met zn kop erbij is hij net zo lang als ik!
Verder begint het hier weer goed warm te worden; ik denk zo'n 35 graden. Dat is in Nederland wel anders heb ik gehoord...
Nog 1 weekje en dan kom ik weer naar Nederland. Heb ik wel weer zin in hoor!

Els, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Denk aan je!

Tot snel! Xxxxxxxxxx

  • 26 Januari 2007 - 14:00

    Hans:

    Hi Floor,
    nog veel plezier in je laatste week. Voor 't weer hoef je inderdaad niet terug te komen. Alvast een goede reis en tot gauw. Liefs, Hans

  • 26 Januari 2007 - 14:16

    Lieke:

    Heee Flo! Leuk die schildpadden! Wel groot zeg.. haha maar jij bent ook erg klein ;) Ben benieuwd naar al je foto's als je weer terugbent!! We spreken snel weer iets af he, tot gauw! Liefs Lieke

  • 27 Januari 2007 - 12:47

    Judith:

    He Floor, Wat is dit razend snel gegaan zeg. Fijn dat je naar huis komt. Ook wel een beetje jammer. We kwamen met Sam net lekker in het ritme! Ik weet eigenlijk niet eens welke datum je naar huis komt. Was het nu 2 of 3 februari? Veel plezier deze laatste dagen! Groetjes Juut

  • 27 Januari 2007 - 16:32

    Isolde:

    Ha meis! Fijn dat je over een weekje weer in Nederland bent! Maak er nog wat leuks van daar en tot heel snel. Ik mail je nog. Liefs

  • 28 Januari 2007 - 21:13

    Anneke:

    Ha lieve Floor,
    Eerst wel, toen weer niet en nu kom je gewoon lekker op zaterdag aan. Ik zie er naar uit! Geniet van je laatste week daar. Dikke kus, Mama xx

  • 29 Januari 2007 - 08:49

    Els:

    Ha die Floor,
    Bedankt voor je SMSje op mijn verjaardag, erg lief. Ik heb een heel verjaars weekend achter de rug en het was verschrikkelijk gezellig.Zaterdag door A-L-K meegenomen naar het Sanadome voor een heerlijke relaxdag, zaterdagavond fam+de rest en zondag vriendinnen en `s avonds met oms vijfjes uit eten. Ik heb een digitale camera gekregen dus daar ga ik me nu in verdiepen, wel eng hoor!!Liesje gaat me leren hoe het allemaal moet met de computer enzo. Veel plezier nog deze laatste week en een goede terug reis.
    Dikke kus Els.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 59320

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: