Afsluiting - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Afsluiting - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Afsluiting

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

04 Februari 2007 | Ghana, Accra

Lieve allemaal,

Hoe is het met jullie? Ik ben weer veilig thuis. Na goede reis ben ik gister ochtend aangekomen op Schiphol. En wat is het fijn om weer thuis te zijn. Alleen begrijp ik niet zo goed dat iedereen zo enthousiast over het weer is, het is hier ijskoud!!!

De afgelopen week zijn we nog naar het schooltje geweest, hebben de nieuwe studenten die aankwamen rondgeleid en ons klaar gemaakt voor vertrek. Ook ben ik nog met de schildpad-onderzoekers meegeweest en heb ik een schildpad gezien die nét op het strand was gekomen en eieren ging leggen. Enorm indrukwekkend.

Bij dit laatste berichtje wil ik ook iedereen bedanken voor alle lieve en leuke mailtjes, smsjes en berichtjes op de website. Jullie hebben geen idee hoe leuk het was om daar te lezen hoe het met jullie ging.

Speciale dank voor mijn ouders en Judith. Papa en mama, bedankt voor alle support en de mogelijkheid om weer op pad te gaan. En vooral voor het nood-telefoontje de laatste week!! Papa, ik vind dat je het super hebt gedaan met Sam. Wie had dat gedacht toen ik 12 jaar geleden begon met paardrijden en je die paarden maar niets vond?!! Ik weet zeker dat Sam je gaat missen. Bedankt dat je zo goed voor haar hebt gezorgd.

Judith, ontzettend bedankt voor de goede zorgen voor Sam. Ik ben je enorm dankbaar dat ze zo fijn is doorgetraind en dat ik zo weer kan opstappen. Zonder jouw hulp had ik niet zo gerust weg kunnen gaan. Het seizoen kan beginnen.

Bij deze ook wat foto's van Afrika.

Tot snel!!

Dikke kus, Floor

  • 04 Februari 2007 - 20:42

    Annemarie En Fam.:

    Lieve Floor!
    Wat fijn dat je weer gezond en wel thuis bent na deze toch wel indrukwekkende onderneming! Ik neem mijn petje voor je af hoor,zo ver van huis! Maar nu kun je weer lekker genieten van Sam en alle vertrouwde dingen en mensen om je heen! Het ga je goed!! Dikke kus van ons allemaal!

  • 05 Februari 2007 - 07:17

    Judith:

    He Floor,
    Fijn dat je er weer bent. En...geen dank! Vond het erg leuk om Sam "bij-te-houden". Ik had natuurlijk ook een super groom, dus het ging vanzelf! X, Juut

  • 05 Februari 2007 - 11:39

    Anneke:

    Hé Floor,
    Lekker dat je weer thuis bent! Ik heb genoten van al je verhalen en ben benieuwd wanneer je weer van het idee af bent dat je "nooit meer" zo lang van huis gaat. Dikke kus, Mama xx

  • 05 Februari 2007 - 17:33

    Wilma:

    Heej Flodder, fijn dat je weer terug bent in de beschaving!
    Ik ga je héél snel bellen! dikke kus!

    Wilma

  • 06 Februari 2007 - 08:36

    Isolde:

    Hiephoi, je bent er weer! Ik zie je volgende week woensdag! Liefs.

  • 07 Maart 2007 - 11:44

    Manon:

    he floor alles goed, nou ik ben inmiddels ook thuis. Zou eidenlijk zondag thuis aan komen maar mijn paspoort was nog bij de immigratie en ik kreeg hem niet dus ben maandag vertrokken en dinsdag aangekomen. Erg leuk maar niet heus. Nou misschien spreken we elkaar nog

    Xxx manon groeten aan elise

  • 07 Maart 2007 - 15:28

    Manon:

    dit is mijn email manon_oudeegberink@hotmail.com

    Xxx manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Foto's

18 Augustus 2008

Foto's

12 Augustus 2008

Puerto Lopez

09 Augustus 2008

Afzien en genieten

02 Augustus 2008

Amazone
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 59331

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: