Aftellen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Floor Gelderen - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 September 2013 | Nederland, Breda

Nu de zon zich verplaatst naar andere delen van de wereld, lijkt het me tijd om ook maar eens op te stappen. Vrijdag begint de reis op Schiphol, vanwaar ik via Kuala Lumpur naar Guangzhou, China zal vliegen.

Jullie kunnen me via deze site volgen, maar ook via Twitter:
www.twitter.com/flooropreis (@flooropreis)

Je kunt je ook aanmelden voor de mailinglist van deze site, zie het menu links. Ook kan ik tijdens mijn reis Skypen, voeg me toe via Skype-naam floortje1986.

Liefs, Floor


  • 15 September 2013 - 12:50

    Femke:

    Hi Floor vond leuk om met je te kletsen in het vliegtuig en
    in KL. Als ik iets voor je kan doen als je in Sydney/Aus bent of je bent in de buurt
    van Mosman (Balmoral Beach) en hebt zin in een groene thee dan SMS je maar!
    Lijkt me leuk :-)

    Enjoy! Fem***
    0424379875

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Endless summer

Azië, Australië en Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

22 November 2013

Vietnam deel 2

22 November 2013

Vietnam deel 2

07 November 2013

Vietnam deel 1

07 November 2013

China deel 2

24 September 2013

China - deel 1
Floor

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 59552

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 11 September 2013

Endless summer

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: